Gå til innhold

UL`en i går gikk bra:-)

*Troika*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Troika!!

Så bra at du fikk så fantastiske nyheter! Ja man blir veldig lettet og glad etter at man har fått sett det selv. Det vet jeg alt om!

Jeg var også på UL i dag - har vært på en del av disse både i dette og forrige svangerskap - fikk vite at jeg har en veldig aktiv og energisk krabat i magen. Helt supert!

Ha en fin dag du også og kos deg videre i svangerskapet!! :-)

Annonse

Å, så hyggelig! Litt av et mirakel igrunn å kunne se den lille. Blir liksom litt mindre uvirkelig, da. Og vi ser jo på sidene her at det slettes ikke er noen selvfølge å se liv og røre på UL....

Skjønner at det er en gutt dere venter. Er så spent på hva jeg bærer på. Spiller jo ingen rolle, men vi har to jenter fra før, så en lillebror står for tiden høyt på ønskelisten.Men blir det en lillesøster, vet jeg at det er like velkomment.

Fikk du ny termin? Med vår første ble terminen flyttet 2 uker lengre ut. Det var bare så nedtur. Jeg hadde talt dager og uker, og så måtte jeg jammen telle to uker på nytt... Men de tok nok feil; den gangen testet jeg positivt 4 uker etter mens (eller, dvs en SA....). Med legens termin skulle jeg hatt EL samtidig som jeg testet positivt. Det er helt umulig. Snuppa kom forøvrig på "min" termin, da. De kommer vel uansett når de kommer, uavhengig av UL på 18-ukers kontroll :-)

Hipp hurra!

Tusen takk for alle koselig meldinger:-) Ja nå er våren her og det spirer og gror både her og der:-)

Jeg fikk flyttet terminen én dag tilbake, dvs til 13. august, og da er det fullmåne så vet ikke om det kan slå positivt ut:-)

Sprellemamma, håper du får samme opplevelsen som meg!

Skal tenke på deg. Lykke til!

Ha en kjempefin helg!:-)

Så flott at UL gikk bra!

Var selv på UL den 9 og alt så flott ut. Magesekk, hjerte og nyrer (?) så fine ut. Men h*n er sjenert og vil IKKE vise frem hva sllags kjønn h*n er... De prøvde å se da vi var i Tromsø til FVP også, men snudde bare ryggen til hver gang. Men nå har vi fått svarene fra FVP, så da VET vi. Men er hemmelig foreløpig!

Alt så bra ut også etter FVP, så nå er mine skuldre også senket og magen kommer først når jeg kommer gående.

Kjenner liv nesten hver dag nå, og av og til kan det merkes også utenpå magen.

Hadde bare ikke bekkenet vært så kranglete, så hadde alt vært SÅ delig. Men men, noen plager får man vel finne seg i. Fysikalsk behanlding hjelper iallfall på.

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...