Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Heisann! Jeg er vanligvis glad i å gå med feminine sko alá med hæler, men de siste ukene har jeg fått kjempevondt i rygg og hofter etter å ha gått kort tid med hæler(verken syltynne eller kjempehøye). Jeg føler meg ikke særlig feminin eller tilfreds med fritidssko/joggesko, er det noen som har noen gode forslag????????? Trenger vakre, feminine og BEHAGELIGE sko!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8636384-skotips/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
hundemamma ♥ Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 Jeg er også en av de som bokstavlig talt lever og ånder for sko. Har en butikk full og sikkert 500 par hjemme som er mine Jeg har måttet krype til korset og loffet rundt på joggesko med ekstra dempende innleggsåler......ikke særlig feminint eller spennende. Mitt mål er å lukke øynene og vente til etter påske og jeg kan ta på lekre sommer og vårsko. Det kommer veldig mye fint som er feminint og lavt i år. Dessuten er det masse fine løsninger med kilehæler i forskjellige materialer. Sko med platå under foran er en annen løsning. Da blir ikke det ikke skoene like bratte å gå på. Bare sørg for å kjøpe noen som ikke er for harde i sålen eller tunge. Husk at det du som regel betaler for i en sko er lesten.Kjennes de bra ut og ikke tar deg noe sted på foten når du prøver de, og det ikke er kunstmateriale i upper eller lining,så kommer de mest sannsynlig til å være bra. Unngå de modellene med tykke tre- og lærsåler. Det begrenser desverre utvalget betraktelig men det er viktig at fleksibiliteten er bra nok i selve sålen der skoen gir etter men den skal alikevel være stivet opp nok i gelinken d v s under fotbuen. Og så er det jo noe som heter "hvert til sitt bruk" Jeg går på lavt når jeg ikke "behøver" å ha på hæler for heller å ha muligheten til å ha det på de timene jeg trenger å se litt freshere ut he he. Så ikke fortvil medsøster, gå i joggesko nå og vent på sommer og vårskoene Det gjør jeg. HURRA!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8636384-skotips/#findComment-8642467 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mammaoggullunge Skrevet 21. mars 2007 #3 Del Skrevet 21. mars 2007 Hei! Jeg legger meg til listen over de som har over 100 par sko hjemme, og nesten alle er vonde å gå i, men når man er skogal må man bare ha flotte sko hele tiden. Men i dag har jeg krøpet til korset, jeg har kjøpt meg et par crocs sko. De er så stygge at de er kule. De ser ut som tresko men er i gummi. Jeg kjøpte like så godt knall rosa. De er en drøm å ha på seg og å gå i. Jeg har fått bekkenløsning og jordmora mi anbefalte de. De kan kjøpes på Skoringen og koster kr. 499,-. Du vil ikke angre. Tenkt til sommeren blir de skoa kule å gå tur med sammen med baby'n. De kan anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8636384-skotips/#findComment-8713269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå