Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Hvordan går det med oppussinga deres? Jeg har vel egentlig ikke noe rett på å klage som bare har kjøkken, bad og peis igjen nå:-) Dere får ha lykke til dere og, håper dere blir fort ferdige og får slappet av litt:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. mars 2007 #2 Del Skrevet 16. mars 2007 Vi slapper av underveis, vi! Om vi ikke hadde gjort det hadde både de voksne og barna gått helt amok! Her er det lenge igjen til alt er ferdig. Nå har vi holdt på siden mai i fjor, og blir sikkert ikke ferdig før om ett til to år, om ikke lenger:( Gleder meg selvfølgelig til å bli ferdig, men har det helt fint som vi har det, nå også. Fungerende bad og kjøkken, og nok senger til alle som vil sove - hehe! Vi begynner bare å bli tomme for kjøkkenstoler etter at den ene knelte her forrige uke - nå tror jeg vi har flere barnestoler enn voksenstoler, faktisk;-) Jeg tror det blir hull i veggen til den nye spisestuen i løpet av helgen, det blir kjempeartig! Da får vi se hvordan stuen kommer til å bli seendes ut - med masse lys og kveldssol inn. Jeg gleder meg! Så er det bare å sparkle og male videre, slik at det blir ferdig! Og så må jeg nok komme meg tilbake i arbeide slik at vi får penger til å pusse opp resten;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #3 Del Skrevet 16. mars 2007 Koster mye penger denne oppussinga, selv om man gjør det meste selv. Vi har rørleggeren her nå, han skal ha 15000kr, må ha elektriker og, regner med han er like dyr. Har vel brukt 200.000 på å pusse opp gang, absolutt hele kjøkkenet (vegg,gulv,tak,hvitevarer,vifte,innredning), bad nee, peis og varmtvannstank..Sure penger, men har gått til noe fornuftig da! Skal ta meg en varm dusj i kveld bare fordi vi har stor tank nå...hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. mars 2007 #4 Del Skrevet 16. mars 2007 Å ja! Stor varmtvannstank er deilig! Jeg fikk mast meg til en 300-liter, jeg, etter at vi fikk badekar. Mannen hadde allerede da opplevd at det ikke var så festlig å være i dusjen full av såpe i det øyeblikket det ble tomt for varmtvann - og når vi engang får tre større unger i huset... Synes ikke 200.000 er mye på alt det dere har pusset opp, jeg! Tror vi brukte 150.000 på bare badet, men kunne sikkert ha valgt noen billigere løsninger;-) Oppussing koster, og spesielt de tingene som ikke synes noe særlig.. Vi betalte jo over 8.000 for å få ny strømkabel strukket inn til huset, en jobb de gjorde på 40 minutter! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. mars 2007 #5 Del Skrevet 16. mars 2007 Vi har fått mye billig siden broren min og faren min er snekkere, broren min får masse rabatter. Så vi fikk ny baderomsinnredning for 500kr, da sparte vi mange tusen:-) Så skal ikke klage egentlig, men kunne tatt en sinnsyk ferietur for de pengene istedet...sukk....Varme strender nå,... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 16. mars 2007 #6 Del Skrevet 16. mars 2007 Du skal jo snart på bryllupsreise, jo! Vi får rabattene til snekker'n vi også, god kompis av oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå