Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 Rørleggeren kommer i morgen tidlig, da får vi ned resten av kjøkkent og ny varmtvannstank. Kommer en mann i morgen og kjøper den gamle kjøkkeninnredninga, ei dame i dag for å kjøpe vogna. Da slipper det å stå i veien! Mamma skal male lister og tak med meg til uka, nye kjøkkenet kommer opp til helga. Da er det bare badet og peisen igjen:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 Det er vel lys i andre enden av tunnelen, selv om det så vidt skimter innmellom :-) Jeg synes du har vært kjempeflink jeg! Jeg liker godt å pusse opp selv, men det er jo selvfølgelig slitsomt - og ikke minst når du har 2 små! Skal dere gjøre mye på badet da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Del Skrevet 15. mars 2007 Skal rive opp gulvet, legge varmekabler, flislegge det og sette inn baderomsinnredning:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 15. mars 2007 #4 Del Skrevet 15. mars 2007 Så deilig at det endelig begynner å bli en ende på ting da Hilde! Idag begynner kaoset her hos oss tenker jeg. Overtar nøkkelen idag og da begynner oppussingen på nye og pakking i det gamle. Har jo pakket ned masse men det er jo så mye igjen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå