dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 forrige syklus var på 20 dager, denne ganger har jeg el på dag 19..... jaja,fant den til slutt hvertfall. hadde helt gitt opp jeg nå.har testet siden dag 9. har aldri før hatt syklus på 33 dager..... men skal ikke klage,godt vi rakk en runde nå før gubben dro på jobb:-)
lioevr- Verdens lykkeligste Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 ååh, da er det jo bare å smile og krysse fingrene da du fortjener fan meg en spire snart altså dollypopp.
Dizzie_mortil3 Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Så flott! Da er det bare å stå på de neste 2 døgn..) Lykke til!
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 er sååå glad. var sikker på at det ikke ble noe el denne mnd. og vi som fikk streng beskjed av legen om å ikke dra på ferie hver for oss de neste mnd....hehe. føler meg bare så super fruktbar...hehe.
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Så flott! Jeg er også på dag 19 og fikk positiv EL test idag, så da er det vel EL innen 2 døgn, så nå skal mannen min få kjørt seg!! Lykke til!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 så spennende dolly!!! LYKKE TIL!!! Håper spiren borrer seg godt fast
melkekua™ Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Yeeeeeeeeeeeeeah! Da er vi to i samme båt ;o) På dag 26 lyste det et egg fra displayet mot meg. Jeg som pleier å ha sykluser på 28-32 dager. Denne vil da bli på ca 40......gisp........ Begynte å lure på om det var noe virkelig galt med kroppen min! Da var det bare sykdom og elendighet som utsatte den, godt å vite!
bittelill Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Ho ho ho jeg melder meg inn i EL-gjengen. Jeg også har funnet EL nå. Blir en koselig helg
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 15. mars 2007 jippiiii!! da er vi jo mange som får fin julegave i år:-) konge da!!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Det hadde vært helt topp med julegaver: Unnfanget miniMinni på første juledag. Veldig fornøyd med resulatet ;o) Jeg har hatt en sa, og fortsatt endel Hcg igjen i kroppen. Tok digital eltest, og den ble positiv...er det hcg sin feil? Eller var det lh som løste den ut???? Undrer... Kunne godt tenke meg å være endel av denne håpefulle el gjengen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå