*lillemille* Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hvordan gikk det hos legen?? Er SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ spent!!
mammamammamammamor Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 eg og koss gikk det blås litt baby støv på oss da.
prusiluscan Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 ååååå jeg haaaaater legen!!! Han kunne ikke gi noen svar idag,men tok blodprøver som jeg får svar på på tirsdag.Han tok ingen andre undersøkelser.Tilbydde meg sykemelding fordi jeg er så trøtt,svimmel og kvalm,men jeg vil ikke ha det.Vil ha svar på om jeg er gravid!!!!!!!!! Tok enda en test i dag(har totalt testedilla) den var som vanlig negativ! Lurer på hva det kan være hvis jeg ikke er gravid?Har igrunn mistet troen på at jeg er gravid,så nå begynner jeg å tenke skummle tanker på hva det kan ellers være siden jeg har så mange symptomer og ikke har fått mensen!
*lillemille* Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 Hehe.. Jeg var hos legen og tok blodprøve idag jeg også!! Har ikke tatt test selv da.. Får svaret på mandag, og skal prøve å ikke teste før det!! Testet vel på mandag sist, den var negativ!
prusiluscan Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Blir jo så forbanna lei av dette.Synes virkelig at mange av oss har noen virkelig slemme tanter dersom de prøver å lure oss til å tro vi er gravid å vi ikke er det. Men jeg krysser fingrene for at de er på strikkekurs i banglabæsh grunnet nye leieborere i magen. Kan returnere om 1.5 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå