Kris. Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 ks til onsdag. Om noe skjer før det er det opp til meg hva jeg vil.. Etter å ha gått med sterke mas rier og vært innlagt to ganger med falsk alarm er jeg totalt utslitt.Har kynnere vært 3 til 5 min hele døgnet som virkelig er vonde. Har sovet vannvittig lite siden dette startet i uke 30. Hadde en utrolig tøff fødsel sist hvor jeg var veldig svak og føler jeg har et enda dåligere utgangs punkt denne gangen. Det var en del diskusjoner i går og ble sendt opp til jordmor samtale for 3 gang etter jeg hadde snakket med legen for å prøve å overtale meg. Jeg var enda ikke hva som skjer eller hva jeg vil, men nå føler jeg at jeg har alle mulighter noe som gjør at jeg slapper mere av. Slim proppen gikk for 3 dager siden og den gikk 4 dger før sist, så stor sjangse for at noe skjer før onsdag uansett! De ville sette meg i gang på mandag og ks på onsdag om noe ikke har skejdd til da, men da sa jeg det er det sammen som å si at jeg ikke har mulighet for ks, de vet jeg har født to dager etter jeg blir satt igang.. Så nå er jeg i tenke boksen, aner ikke hva jeg vil..synes det virker skremmende med ks også. Hjepes meg,noen råd??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8635931-da-har-jeg-f%C3%A5tt-innvilget/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleprins og mamma Skrevet 18. mars 2007 #2 Del Skrevet 18. mars 2007 Hei! Jeg hadde hastekeisersnitt for litt over 2 år siden på grunn av morkakeproblemer. Selv om det var hasteKS så var det en fin opplevelse våde for meg og samboeren min. Når jeg nå ble gravid igjen var jeg rask med å bestemme meg for at jeg ønsker planlagt keisersnitt. Fikk innvilget dette på Ullevåll forrige uke og nå er det bare 1 mnd igjen. Jeg valgte planlagt keisersnitt på grunn av at det er det som kjennes riktig for meg. Etter at valget var tatt så var det mye lettere å nyte graviditeten. Velg det du føler gir deg mest trygghet og som gjør at du kan slappe av nå de siste dagene. Lykke til!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8635931-da-har-jeg-f%C3%A5tt-innvilget/#findComment-8680929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 19. mars 2007 #3 Del Skrevet 19. mars 2007 Vet du hva? Jeg kjenner meg veldig godt igjen i de tankene du sitter med. Jeg hadde dem tidligere. Men da jeg fikk innvilga ks på samtalen så fikk jeg også et tips av legen: slå deg til ro med avgjørelsen og gled deg over tiden som er igjen. Du blir sliten av å gruble og vurdere frem og tilbake. Det har du gjort hele svangerskapet. Så da ble det lettere for meg å ikke vurdere vaginal lenger, men rett og slett ta til meg tipset. jeg er også i den situasjonen at hvis fødsel starter før ks dag så kan jeg selv velge om jeg vil ha ks eller vaginal. Men i og med at jeg har slått meg til ro med ks nå så kommer jeg personlig til å velge ks hvis det starter før (men nå skal det jo nevnes at jeg har ks dag imorgen og innskrivning i dag. Men skal hjem på perm igjen til imorgen). Du svarte meg i et innlegg jeg skrev hvor jeg skriver at jeg gruer meg ganske bra til ks nå, selv om jeg har valgt det selv. Lykke til med deg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8635931-da-har-jeg-f%C3%A5tt-innvilget/#findComment-8684779 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå