tuppehøna Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hei - ville bare høre om det er noen fra nabolgaet her, som skal føde i april/mai. Det kunne vært hyggelig å hatt noen å slå ihjel ventetiden med når jeg går i permisjon etter påske. Er det noen som vil være medå finne på noe??
TrineK83 Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Ja.. men har termin om 9 dager jeg da... går det bra likevel? :-)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Hepp hepp! Jeg er fra Bærum.. Har termin i slutten av april!
tuppehøna Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Ja selvfølgelig!! For min del kan vi godt møtes allerede neste uke - hvis ikke du har født da?? Eller vi kan vente til etter fødselen, sånn at du får kommet litt til krefter og summet deg litt. Hva vil du helst selv??
TrineK83 Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Neste uke passe fint :-) (tror jeg iallfall, men forbehold for fødtsel, hehe) Hvor er du fra da? Er dette ditt første barn? Vil "seier og glede" også bli med kanskje?
tuppehøna Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2007 Hei - jeg bor på Haslum, og er ganske nyinnflytta. Venter nå på nummer to, og har en liten 2-åring fra før. Hva med deg? Foreslår å møtes neste onsdag - hvis du fremdeles ikke har født da...:-) Jeg har fri den dagen og har god tid til en formiddagskaffe eller no. Er det flere som vil være med, så kan vi godt ta det på ettermiddag/kveld. Hva tror du/dere??
TrineK83 Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Dette blir første barnet til oss, det blir spennende :-) Onsdag passer fint. -Skal til jordmor i Sandvika klokka 10.30, så det må bli etter det da :-) Hvor vil du at vi skal møtes?
tuppehøna Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 15. mars 2007 Hva med Fellini kl. 11.30 (Vet ikke helt hvor lang tid du bruker hos jordmor, men antar at tidspunktet er rommelig nok). Gleder meg! Er jo litt spennende å se om babyen din vil holde seg inne til den tid, men hvis du ikke kommer så skjønner jeg hvorfor. Ellers regner jeg med at jeg kjenner deg igjen på magen :-)
TrineK83 Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Jeg er ganske ny her i området selv. Hvor ligger Fellini da? Er det i Sandvika? Jeg rekker det nok til klokken 11.30 ja, hvis det ikke er veldig langt unna (altså om jeg må ta tog eller no) Hvordan kjenner jeg deg igjen da? Jeg har blondt hår og mage, hehe :-) Jeg får si fra her da, hvis det blir noe baby før den tid, men tviler på det. Ikke no tegn til det enda iallfall. Har du med 2åringen din? (da blir det enkelt å skille deg ut iallfall)
tuppehøna Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. mars 2007 Det ligger i Sandvika - en kort spasertur fra jormord og på den andre siden av broen. Ligger rett over gaten fra kluturhuset og het tidligere nichol og sønn. Tror ikke jeg tar med 2-åringen, men du kjenner meg igjen på lyst halvlangt hår og stor mage:-)
TrineK83 Skrevet 15. mars 2007 #11 Skrevet 15. mars 2007 Ok, da skal jeg finne det. Da møtes vi der da. Fellini klokken 11.30 på onsdag, altså 21.mars. 2 blondiner med mage :-) Gleder meg!
Sitronelle Skrevet 15. mars 2007 #12 Skrevet 15. mars 2007 Hei, Hyggelig om dere vil komme på BIM treff for Asker og Bærum neste ondag på pizza stua i asker Se linken til Bim treff for mer info
TrineK83 Skrevet 16. mars 2007 #13 Skrevet 16. mars 2007 Tuppehøna; skal vi møtes på formiddagen likevel? Så kan vi ev dra sammen på BIMtreff på kvelden? Må vi foresten melde oss på BIM-treffet, eller er det bare å dukke opp?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå