Gå til innhold

skal til snuing neste fredag, noen med erfaring?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er da 37 uker på vei og jenta mi har ligget med rompa ned siden uke 30! Hun har snurret mye rundt og er svært aktiv ennå, men kanskje hun trives best å ligge slik?

Mange erfaringer taes i mot med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bette lurer eg og på hvordan foregår var til ul forje uke og fikk beskjed om at hadde ho ikke snudd seg til uke 37 skulle de snu henne... hørest ikke no serlig ut... torde ikke spørre hvordan..

Skrevet

Har ikke opplevd det selv men fikk forklart det av jm da de trodde jenta vår låg med stompen ned. Snuingen foregår utenpå magen. Viss rompa ikke ligger for godt ned i bekkenet så klarer de å løft den opp og dreie babyen rundt. Husker ikke hvilken vei de dreier men det har sikket med å gjøre på hvilken side ryggen til babyen ligger. Jm sa at det kunne være ganske ubehagelig bade for mor og barn men man blir fulgt opp nøye etterpå da.

Skrevet

Tror eg vill sette min lit til at ho kommer på bedre tanker selv, det hørtest ikke noe serlig ut..

Skrevet

jeg forsto det slik at det var frivillig om du ville forsøke snuing eller ikke. Jeg tror jeg hadde latt jenta ligge slik og heller bestemt meg for keisersnitt. De kan ikke tvinge noen til verken snuing eller setefødsel. Heldigvis ordnet det seg selv til meg og jeg har nå 6 dager igjen til termin.Må si jeg gruer meg til fødselen men skal nok greie det en gang til

Skrevet

Skønner det blir verre med en sete fødsel men enda ligger det an til at eg får ei lita jente så er ho ikke alt for stor tror eg at eg vill prøve og føde vanlig. Det med kjeisersnitt skremmer meg veldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...