Gå til innhold

Har vært hos fotograf!!=)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe flott bildet!!!

Skrevet

Takk=)

Skrevet

Så koselig bilde!!! :-D

Så gøy å ha da!!

Skrevet

Kjempefint!! Moro med "magebilder".

Skrevet

Ja, det er virkelig noe å bruke pengene på. Vi var heldige. Fikk tatt 27 bilder og kosta 250 kr. Koster vanligvis 600. Er hos Kavlie Borge:)

Skrevet

Kjempe fint bilde.. så koselig å ha ;o)

Skrevet

Takk=)

Skrevet

Det var nydelig:) Så kjekt med et bilde med pappa'n også! Du er veldig "fint gravid", he he:)

Skrevet

Takk! Det var veldig koselig sagt=) Ja, syns han må være med.

Skrevet

synes ikke det var så veldig jeg..kunne jo nesten ikke se at du var gravid jo..og hvorfor ikke vente til man er litt "mer" gravid hvis man på død og liv må gjøre slikt?

Skrevet

veldig så negativ da... dårlig dag eller misunt på den fine magen?

Skrevet

forresten, *mustang sally*, jeg så på det andre bildet ditt også- det så veldig koselig ut med den der bæresele-tingen... er det den som heter slynga eller noe sånt?Anbefales?

Skrevet

beimiboom: Ja, det er såååååå koselig. Den heter Maya wrap ringslynge. Anbefales på det sterkeste. Lov meg en ting. Styr unna Baby bjørn og andre sånne uergonomiske bæreseler. Ta en titt inne på www.tettinntil.com

Bor du i Vestfold området? Vi skal ha bæretreff i Tønsberg søndag 25 serru. Da er det lov for alle å komme å prøve bæresjal, mei taier, slynger osv....

Skrevet

Hehe....må le litt. Dette er et valentinesbilde. Ikke vært hos fotograf for å ta magebilder. Men når vi først var der så måtte vi jo ta et sånt og. Hva du mener bryr jeg meg mindre om. Er veldig fornøyd selv og det er vel det viktigste. Er ikke så langt på vei på det bildet så da er det ikke noe rart at magen ikke er så stor, eller??

Skrevet

Baby bjørn er supre de

Skrevet

Ja, babybjørn er sikkert supert for de som vil ødelegge ryggen til barna. Men nå tenker jeg sikkerhet først.

• 2 uker senere...
Skrevet

aha;) jeg må nok kjøpe meg en sånn ja! bor desverre ikke i vestfold (laaaangt unna lille ålgård der jeg holder meg, he he). men takk for tipset!

Skrevet

Jeg finner ikke bildene! Kommer bare til your page på din baby, og der er det ingen bilder! HJELP, vil også se

Skrevet

samme her...vil å se bildet..men kommer bare på minbaby side....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...