Gå til innhold

Endelig=)

Anbefalte innlegg

I går kveld når jeg skulle legge meg etter en lang dag på jobb så ordna det fælt i magen, har kjennt litt liv før men ikke vært helt 100% sikker.

Så igår når vi hade lagt oss begynnte det, det var ingen tvil om att det var bebien=) Samboern min la handen på magen min og kjennte det han også! Så morsomt=)

Er kjempeglad=) Allt har skjedd denne uken, Ultralyd og sparker...fantastisk ikke sant?

Vi vet ikke vad det blir ennå, h#n har litt seneskrekk og gjemmer seg både på ultralyd og når vi ska høre på hjertelyden. Snur seg og ordner. H#n vinket til oss når ul satte i gang og lot jm måle og sjekke så allt var ok, men når det var ferdig ville h#n være i fred. Da satte h#n seg på huk og vendte ryggen til, og sa takk men nå er det nok. Hahaha så utrulig morsomt=)

Nå er det sånn at Ul terminen blev satt til 18 Aug, så jeg blev flyttet 8 dager. Gør jo ingenting da=) , men det stemmer ikke helt.

Ul sier at jeg er 17+5, men bim sier at jeg er i min 19 svangerskaps uke, hmmm om to dager så stemmer dette jo, men at det er sån forskjell på de to?

Håper alle andre kjenner liv snart, hugs n kisses!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8635389-endelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så gøy at du endelig kjente liv. Det er jo fortsatt helt normalt å ikke ha kjent noe, men utålmodig, det er det lett å bli!

Det virker som dere har en skikkelig personlighet der inne. Så søt da, at den vinket og smilte (sikkert).

Jeg kjente selv liv første gang i uke 16, og det var veldig tydelig. Så ble det helt stille og jeg kjente ingenting før det var uke 19. Nå har jeg kjent bevegelser nesten hver dag i en uke og koser meg veldig med dette. Den er så søt der den romsterer rundt og holder på så fort jeg setter meg ned. Det er også mulig for mannen min å kjenne sparkene.

Heldigvis er formen på topp og jeg har ingen fysiske begrensininger. Det eneste er at jeg har begynt å få hyppige kynnere. Det strekker skikkelig på siden av magen og er særlig tydelig om kvelden. Håper ikke det blir værre...men klager ikke. Det hjelper med et varmt bad og en god ryggmasasje :)

Lykke til videre med spark og voksende mage.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8635389-endelig/#findComment-8635749
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...