Gå til innhold

Vær så snill og svar meg ang. temp


celin-e

Anbefalte innlegg

Er det normalt at tempen svinger veldig når en er gravid, eller er det noe galt?

Hørt at en skal holde seg høy etter eggløsning men det har ikke min gjort. Vær snill og svar meg. er litt redd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor mye svinger den da? Jeg tempet de tre første månedene, og min temperatur svinget en del ja...men den var aldri nede på samme temperatur som jeg hadde FØR eggløsning. Før eggløsning lå tempen min på ca 35,9 grader, og etter jeg ble gravid lå den mellom 36,5 og helt nede i 36,1 grader. Prøvde å tegne en kurve av målingene og den så ut som masse fjelltopper;) Så tror det er normalt at den svinger litt hit og dit:) Jeg syntes det ble et stress å måle og orket ikke mer etter jeg var 12 uker.

Men det er vertfall helt normalt at temperaturen går opp og ned fra dag til dag:) Det gjør i alle fall min og alt er bra her, snart 6 mnd på vei:)

 

Lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du går inn på FF chart linken påp bli gravid og blar ned til gravide kan du bruke linken deres og se chartene, og da ser du hvor mye svingninger andre har. Tempen min har alltid gått opp og ned, også nå når jeg er gravid...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei=)

 

Tusen takk for svar.

Skal sjekke siden du viste til. Men temp ligger nesten på 35,6 før eggløsning og opp i 36.8 eggløsningsdagen. Nå de siste dagene varierer det noe, men fra 36.6 til 36.3..

Blir ikke klok på dette...

Men takk for svar=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...