lavero Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 off inatt har det ikke vert bare bare å være meg(er vel lov å klage litt her inne) har vert plaga med halsbrann hele svangerskapet,men det har funka me novaluzid å love hearts for det meste..i natt hadde jeg ingenting i hus å hver gang jeg bøyde meg bakover så brant det....har influensa 5 dagen så lurer på om det er hoste safta så var sterk.blæææ.....noen me ærfaring,forsvinner halsbrannen med det samme jeg har fødd?? akkuratt 1 mnd igjen til termin idag. Nok syting!! dere gjør en flott jobb jenter!!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Funker det med Love Hearts mot halsbrann? Jeg har hatt skikkelig dilla på disse de siste ukene, men har også vært plaget med halsbrann. Brennende smerter i brystet som bare er helt grusomme! Trodde kanskje det ikke var så bra med sånn bruspulver-godterier og at det gjorde saken verre... Men kanskje det ikke har så stor innvirkning allikevel..? Kan jo håpe Var ikke plaget med halsbrann i forrige svangerskap ,så vet vel egentlig ikke om det forsvinner umiddelbart etter fødsel. Men skulle jo tro at det hjalp på at man fikk større plass til innvollene igjen.. Dessuten er det vel lukkemuskelen mellom magesekken og spiserøret som er litt "løsere" under svangerskapet, og det må vel bedre seg etter fødsel:) Lykke til uansett!
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 jeg har vært skikkelig plaget med halsbrann omtrent hele sv.skapet, så ille til tider at jeg kastet opp alt jeg spiste og drakk! Ingenting hjalp! Nå når magen har sunket er det blitt litt bedre, tar 2 gaviscon tbl og en spiseskje flytende gaviscon før jeg legger meg, så nå går det greit noen timer iallefall!! Eneste trøsten min er at det forsvinner nesten umiddelbart etter fødsel! Husker det godt fra forrige gang, fikk alltid halsbrann av sjokolade, og var så godt da jeg ble trillet inn på barsel og mannen min hadde kjøpt snickers til meg og jeg kunne spise den uten noe ubehag!!!! Hold ut!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå