Gjest Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Har hatt vonde kynnere eller svake rier siden i går kveld kl 8 og de har holdt på siden. Brenende smerter i korsryggen og mensen mage dilux,magen blir også knallhard når de står på. Kommer uregelmessig og varer ca 20/30 sek. Er i uke 35. Hva sier dere jenter?
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 du kan jo ringe og snakke med dem. men tror ikke du kommer inn før de er regelmessige og varer litt lenger. hvertfall det jeg har fått beskjed om her jeg bor:)
Tjorven og Gabriel Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Ring til føden og hør med dem, det ville jeg ha gjort!
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Synes du skal ta en tlf siden det har stått på så lenge ja. I det minste for å berolige deg selv:) Kynnere pleier å gå over av seg selv etter en stund.... rart at du har hatt dem så lenge. Synes du de har økt i styrke eller??
Pinklady og Amalie Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Siden du her litt igjen til termin så ville jeg har irngt. Det er bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite. Det er jo deg de er der for! hør hva de sier, også oppdaterer du oss etter på hehe
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 De har ikke økt noe i styrke syns eg,bare utrolig ubehagelig og til tider vonde. Får ta en tlf å høre da... Takk jenter :-)
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. mars 2007 #8 Skrevet 15. mars 2007 Ja, vi må få vite hva de sier:)
OktoberMa-04 Skrevet 15. mars 2007 #9 Skrevet 15. mars 2007 Ville ringt føden eller fått time hos legen ja. Jeg har hatt det på samme måte og fikk en hastetime hos legen samme dag/dagen etter... Det var visst modningsrier i mitt tilfelle, og han sa da at rier som regel varer litt lenger, ofte 2-3 minutter. Jeg har nemlig også sånne som varer i 20 sek. cirka, men de er ikke særlig regelmessige heller. Noen ganger 5 min mellom, andre ganger 20 minutter mellom... Så dette må jeg vel plages med, forhåpentligvis en god stund, for er ikke klar med alt som jeg vil ha klart til babyen kommer!
Roketikka Skrevet 15. mars 2007 #10 Skrevet 15. mars 2007 Hei. Dette ligner litt på "mase-rier". Har elv hatt det - og de var skikkelig vonde. Jeg ringte føden, og fikk til råd å sette meg i badekaret eller ta en varm dusj. Ofte roer det seg da. Men i mitt tilfelle ble det bare værre. Så jeg ringte igjen og fikk beskjed om å komme for å ta en sjekk. Men det var ikke noe som tilsa at jeg var i fødsel der nei. Null åpning! Og etter en stund ga riene seg og siden har jeg ikke kjent noe til dem. Dette er en uke siden nå, og jeg er i uke 39 nå. Men om du er i tvil så er det jo greit å ringe å snakke med dem ) Uansett- vi får se på det som et modnings-tegn og at ting skjer. Om ikke akkurat nå, så blir det snart ;o) Lykke til!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå