Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dag 27, men jeg hadde jo el forrige helg og må vel vente 14 dager etter el før det er vits i å sjekke m test. Har forstått det slik at det er 14 dager mellom el og mens, ¨så jeg er vel for tiden inne i noen lange sykluser. Det er igrunnen irriterende da tiden går fortere til lenger sykluser en har i vår alder.

Jeg er bra sikker på at jeg denne gangen hadde el. Jeg hadde rundt dag 22 og 23 guttebesøk, noe som jo var midt i el. Da er det bare å håpe på at gutta fant veien og ble godt tatt imot!!!!!

Det er spennende å gå slik å håååpe og vente. Det er jo alt for tidlig å håpe på symptomer selvfølgelig, men jeg gjør ikke annet enn å kjenne på puppene, kjenne etter murringer osv. Skulle bare ønske jeg hadde klart å konsentrere meg om noe annet, det hadde vært godt det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare en uke igjen da Agne,håper den går fort og du får

resultatet du har lengtet etter så lenge:)

Mange klemmer

Skrevet

Hei på deg, Agne. Vi er litt i samme situasjon. jeg fannt ikke EL rundt den tiden jeg skulle hatt det og nå tror jeg faktisk jeg har hatt det for noen dager siden - uten at jeg vet det helt sikkert ??? Er bra forvirret om dagen og har gitt opp alle former for planlegging av sex, testing osv. Nå lurer jeg også på når jeg egentlig har IKM. Tidligere har jeg hatt sykluser på 30 dager, men i og med EL sannsnynligvis kom en uke senere enn vannlig - ja, da må vel også jeg vente nok en uke på IKM (som ellers var d. 19) -- Vi får håpe at vi begge venter på noe godt, da! Da venter jeg gjerne en uke til.

Skrevet

Uff ja, denne tiden er den verste- men litt god og...

Man kan "smugføle" seg litt gravid :-), men samtidig venter man og gruer seg til evt skuffelse ved IKM :-(

En liten berg- og dalbane, med andre ord...

Skal krysse fingrene for deg Agne, og for dere alle som venter på IKM.

Håper at masseflukten over i sofakroken fortsetter !

Lykke til :-))

Skrevet

Spennende tider, Agne!

Man har liksom lov til å tenke at man er litt gravid. Krysser fingrene for at du virkelig er gravid!!

Om en uke vet du det sikkert.

Lykke til og hold oss oppdatert!

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...