Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Kommer bare opp fatal error. Skifta nick i går, og når jeg skulle endre tilbake til mitt gamle, gikk det ikke. Hvorfor ikke det?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Kanskje noen som har tatt det nicket da?
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Tror ikke det er derfor. Da får du vel bare opp at nicket allerede er i bruk. Prøvde et nytt nick, men gikk ikke det heller...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Fatal error: eZ publish did not finish it's request The execution of eZ publish was abruptly ended, the debug output is present below. Dette er alt som kommer opp.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Det der hendte med meg hvær gang jeg prøvde å endre personlig informasjon. Endte med jeg sletta meg helt og registrerte meg på nytt. Da funka det helt fint etterpå =)
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Yess, da gjorde jeg det Utrolig at det må være så tungvindt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå