Gå til innhold

Ikke gravid/gravid--/?forvirra..

Anbefalte innlegg

Blir litt forvirra her....testet i går mitt på dagen fordi jeg skulle ut å drikke i kveld, også fikk jeg som forventet: ikke gravid

Men siden tanta enda ikke har kommet, og jeg skulle drikke i kveld med veninna mi, testet jeg en gang til med første urin i dag tidlig..og da fikk jeg: gravid...totalt forvirra...

Skal teste igjen om ikke lenge, noen som har no tips om hvor lenge jeg bør vente? Og hvis den sier ikke gravid, hva betyr det da? og hvis den sier: gravid, er jeg da virkelig gravid?

Vakke helt det jeg trodde skulle skje, siden jeg fikk "ikke gravid" i går:P

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8634381-ikke-gravidgravid-forvirra/
Del på andre sider

Fortsetter under...

skal jeg IKKE teste nå med andre ord? isj dette var forvirrende...

Problemet er jo at jeg hadde tenkt å ta meg et glass eller to vin i kveld med veninna mi, men vil jo ikke det om jeg er gravid. Noen som vet noe om det er farlig?

Annonse

Det er ikke farlig og ta et glass vin eller to, men jeg ville ikke gjort det! Du må gjerne teste nå, men siden det ikke er med morgenurin (som inneholder mest HCG), så må du ikke tro på testen om den skulle være negativ! Vil du være helt sikker på og få riktig resultat, burde du vente til i morgen tidlig, men testen du tok i morges er nok helt riktig, så DU ER GRAVID!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...