Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Har vært på kontroll hos legen i dag, og det viser seg at jeg bare fortsetter å gå ned i vekt, og at magen ikke vokser.. Den vokser litt, men veldig lite. Dessuten er den ekstremt stram, akkurat som jeg går med en eneste lang kynner konstant. Derfor skal jeg en tur på sykehuset i dag for en ekstra grundig sjekk. Blir ul og litt forskjellig. Håper det bare er lite fostervann, og at babyen er noenlunde normal i vekst... Har oxo fått konstatert bekkenløsning. De vil sjekke om det er løsning eller låsning, og vurdere fysioterapi. Får se hva de sier. Er i uke 35, så det er heldigvis ikke så lenge igjen da:) Noen andre som har erfaring med lite fostervann her???
Xenaen Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Heia! Har ikke så veldig mye erfaring, ville bare ønske deg lykke til! Det jeg har hørt om lite fostervann, er at de kan komme til å sette igang fødselen dersom det blir for lite. Du er jo heldigvis kommet langt, men vi får da håpe at knøttet holder seg der inne litt lengre! Håpe på oppdatering fra deg!
ninsoer Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 jeg var på samme kontroll i går..først på fødestuen hær.. på UL skrev historien i går ligger som frustrert... hadde på den ene UL lite fostervann.. men da kikket hun bare målte ikke... så på neste målte hun får å se hvor lite d var.. og da var d sånn midt i mellom d d burde være.. går oxo mye med konstante kynnere.. er slitsomt i lengden.. men nå på slutten dabbet d litt av.. men kjenner de tar seg opp i gjenn..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Ja..de nevnte dette med igangsetting, men det er lixom "i verste fall". Kjenner jo greit med liv i magen, selv om det har roet seg litt i det siste.. Synes å huske fra tidligere sv:skap at barna har roet seg på slutten.. Har lest litt om dette med lite fostervann på nettet nå..og det er ikke nødvenidigvis så veeeldig beroligende:/ Nei, får bare ikke tenke på det. Skal bare slappe av nå frem til kl 13.30-da skal jeg være på sykehuset.. Har i tillegg fått litt for høyt blodtrykk nå på slutten..så fikk beskjed om å bare finne frem en bok, slange meg på sofaen og slappe av -med god samvittighet:) hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå