storesøster&lillebror Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Beklager hvis noe blir for detaljert..! Jeg lurer sånn på hva som skjer med kroppen min!! I går på ettermiddagen fikk jeg MASSE utflod eller noe lignede iallefall ( det var gult og litt slimete, men ikke så slimete som utfloden ellers bruker å være)! I går kveld kom d så masse at jeg liksom kjente at det rant.. I natt har jeg våknet hver gang jeg har beveget fordi jeg har vært øm rundt magen og i ryggen ( det med ryggen har jeg kjent før, så det er neste "vanlig" for meg nå..) etter at jeg våknet og sto opp i dag tidlig har jeg også hatt litt vondt i hoftene/bena.. Før jeg begynner å spørre om det kan være tegn på at noe er på gang, så må jeg bare fortelle dere at jeg er utrolig lei av å gå gravid, så det kan være at jeg bare overdriver å kjenner etter hver minste lille forandring.. Dessuten vet jeg at man skal ta kontakt med jordmor e.l. med en gang i stede for å bare gå å bekymre seg, men jeg vil føle meg så dum hvis det ikke er noe liksom.. dessuten må jeg først ringe samboeren min å få ham til å komme hjem fra jobb for å være med meg! Føler meg så alt for teit hvis det da ikke er noe på gang.. Ble masse rot og kluss her, men håper så inderlig at du/dere vil svare meg..
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Aner ikke, ta en tlf til jordmor du. Det er stort sett betryggende! Lykke til!!!
En velsignet kvinne Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Kanskej det er slimproppen?? Kva tid har du termin, då? Å ringe jordmor må du ikkje vera redd for. Ho vil svare, og ikkje føle det som mas. Ho er der for deg!!!!
storesøster&lillebror Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 jeg er 36+4 idag.. Et annet problem er at i dag er jeg på besøk hos foreldrene mine fordi samboeren min jobber her.. det vil si at vi er 20 mil hjemmefra og den jordmora jeg pleier å gå hos..!
storesøster&lillebror Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 Og så har jeg skiftet nick fra IdaLovise til IdamedLeahimagen..
@nita+Sebastian Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Jeg er ikke så langt som deg, men når jeg var på kontroll på tirsdag spurte jeg om min økende utflod. Jeg fikk da beskjed om et det ville bli mer og mer utflod og den vil bli mer og mer slimete etterhvert som jeg nermer meg slutten. Kanskje det bare er det og kroppen som modnes mot fødsel. Hoftevondt kan henge sammen med bekkenløsning. Iflg. min jordmor i allefall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå