Dizzie_mortil3 Skrevet 15. mars 2007 #1 Del Skrevet 15. mars 2007 ....etter at jeg ble operert for graviditet utenfor livmoren. (EXU) Jeg har et barn fra før som egentlig ikke var planlagt, men hvor alt gikk på skinner. Så da vi nå skulle lage søsken til henne hadde jeg alt planlagt til minste detalj...tok ut spiralen 1 mnd før vi begynte prøvingen og begynte med folat samtidig. Her skulle vi få et mai/juni 07 barn! Og det klaffet....jeg ble gravid på 2.forsøk og fikk termin 4.juni. Men spontanaborterte i oktober i uke 7. Men jeg gikk på med friskt mot og tenkte at ihvertfall skulle det ikke bli mer enn 3 års aldersforskjell på dem! Alt jeg tenkte på var svangerskap og eggløsning og nedtelling av dager til IKM og at jeg hadde sånn hast med å få dette til! Og ble gravid igjen, med termin i oktober 07. Men så viste det seg altså at det var en EXU, som jeg ble operert for denne uken. De fjernet egglederen også. Og nå sitter jeg her altså, sykmeldt, med magesmerter og med bare en eggleder og føler at jeg har flyttet fokuset litt. Visst vil jeg fortsatt ha barn så snart som mulig, men innser jo at det kan ta litt lenger tid enn forventet. Og faktisk har jeg lyst til å bruke mer tid på meg selv og tenke mindre på selve planleggingen, for dette går det såvisst ikke an å planlegge har jeg skjønt (til slutt). Så nå skal jeg jammen nyte livet samtidig, jeg føler at jeg har lagt alt annet på vent i mange måneder. Nå skal jeg tilbake til treningsstudio, ut og gå turer, kose med med datteren min og leve som jeg gjorde før vi begynte å tenke på barn nr to! Sannsynligvis er det veldig sunt, og kanskje blir jeg gravid raskere enn jeg tror, men jeg skal ihvertfall ikke bruke store deler av dagene til disse altoppslukende tankende! Er det flere som har opplevd en slik forandring?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8634061-jeg-har-nok-forandret-meg-litt-de-siste-dagene-langt/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
en på vei *utklekket:)* Skrevet 15. mars 2007 #2 Del Skrevet 15. mars 2007 Jepp,jeg kaster meg på her jeg og. La oss nyte livet å ta fokuset vekk fra ønske om barn.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8634061-jeg-har-nok-forandret-meg-litt-de-siste-dagene-langt/#findComment-8634100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå