Gå til innhold

Staar til? IKM uke11jenter uten TR eller pos test enda...=o) Helt bananas?

Anbefalte innlegg

Jeg begynner aa bli fryktelig spent naa, og vil nok teste i morgen tenker jeg. Boer helst vente til soendag, da jeg tror jeg har bommet litt paa IKM, men tester nok hver dag fra i morgen av....

Blodaarenett paa areola ogsaa i dag, det er nytt. Haaper det er et tegn...

Dere andre? Noen som holder paa aa gaa i spinn mot ukens slutt?

Fortsetter under...

Ja, tenk det hadde vaert noe... Har nok IKM naermere deg enn fredag som satt opp, men har jo ikke helt oversikt, saa i morgen faar bare staa....

Spennende da, kjenner du noen forskjell fra dag til dag?

Jeg hadde IKM man/tirs.. MEn er ikke helt sikker på syklus, siden jeg har hatt spiral. Har hatt 2x mens siden jeg tok den ut, og de kom i vanlig 28 ddg syklus.. Så jeg BURDE vel fått det denne uken.. Teste på mandag, den var neg.. Men vet at jeg sist jeg ble gravid testet ca 4 dager etter IKM, og da var den veldig svak.. Så nå har jeg bestemt meg for å kjøpe nye tester på fredag, og teste lørdag morgen.. Har ingen symptomer.. Forrige gang ble vi gravide på 1. forsøk, så jeg er LITT utålmodig kan man si! :o) Dessuten veier jeg endel mer nå enn sist, så jeg er redd det kan ha en neg effekt :o( Men, enn så lenge ingen tr, så jeg lever i håpet!

heya.

vel, her har det stikki på venstre sia i snart en uke.

blitt mer og mer sånn de to-tre siste dagene at det tar skikkelig i på både høyre og venstre side når jeg beveger meg for raskt eller gjør noen uvante bevegelser...

Har vært SINNSYKT trøtt siden man/ tirs..

Har ikm enten i dag, eller frem mot laurdag (kommer ann på om det blir 24 eller 26 dagers syklus)

det har kommet en blå blodåre som liksom definerer kantene rundt areola... der den gikk før... nå har det brune streki/ flyti ut liksom..?

Heh jeg trodde jeg hadde IKM søndag 18. men fikk el. slim i dag, så da får jeg bruke de nærmeste dagene på masse kos med kjæresten. Amatør ;) Men når en er i 1. pp kan en jo ikke ane hvor lang syklus en har, så jeg regnet med 28 dager siden det er gjennomsnitt. Jeje Lykke til til alle dere andre da :D

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...