Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei. Er det noen som har begynnt å kjøpe klær ennå? Jeg har ikke gjort det, men etter at vi fikk vite at det blir en liten gutt klør jeg i fingrene etter å kjøpe små blå ting ;0) ( har en datter fra før, og hun fikk så mye rosa. Han skal få slippe å ha på seg det..)

Fortsetter under...

Vi har ikke kjøpt noe nytt ennå, men vi har masse etter jenta vår. Ettersom vi ikke vet kjønn ennå kan vi ikke kjøpe i rosa eller blått ennå i alle fall:) Har lyst til å kjøpe litt nøytrale klær etterhvert da.

Det meste av de minste klærne etter jenta vår er ganske nøytrale klær, så da spiller det ingen rolle om det blir gutt eller jente.

Bankkortet mitt gikk varmt på mandag da jeg fikk vite at vi venter ei lita jente...hehe...har lovt sambo og skjerpe meg litt, for han fikk jo nesten hakaslepp da han så hvor mye jeg hadde shoppa :)

Annonse

Jeg har kjøpt noen bodyer og noe nattøy,samt smokkelenke og smokker. Og så har jeg fått en dress + jeg har litt nøytralt tøy fra når jeg var liten. Fant ut det var en gutt i dag,så da gikk jeg til innkjøp av litt ting. Inkl. album:) hehe... Så gutten får likt album til det jeg hadde når jeg var liten,bare i blått,+ et tykt album så jeg får med aaaaaaaaaaalle bildene jeg skal ta av gullgutten min:D (ok,han er vel litt sambo sin også,men mest min.. hehe...) :)

Fikk en body str. nyfødt av en venninne like før jul (hun var nr. 2 som fikk vite det), ellers har vi ikke skaffet noe til den lille ennå.

Skal på UL mandag, og håper å få vite hva som kommer - så har jeg planlagt shoppingtur med søster'n på tirsdag for å kjøpe inn i hvert fall et par "kvoteplagg" i enten lyseblått eller lyserosa. Resten av garderoben som VI kjøper inn blir nok mest nøytral, men regner med at det kommer til å renne inn tøy fra venner, slekt og familie!

Uansett VET jeg at man aldri får bruk for så mye klær som man tror de første 3 månedene, så jeg har tenkt å være nøktern og kjøpe de kjipe "hverdagsklærne" som ingen har lyst til å gi i gave, og så vente å se hva vi får av "søtt og kult".

Har kjøpt tre bodyer, to luer og en sparkedrakt.. I nøytrale farger.

Har masse etter datteren min, men det meste er veldig jentete. Datteren min er også født i januar, så det er mye ullklær og fleecedresser o.l. i de minste størrelsene, tror ikke det blir så aktuelt i august. :)

Når dere kjøper tøy,uansett om det er nøytralt eller ei,så vil jeg jo anbefale å kjøpe litt forskjellige str... Det har jeg gjort.. Jeg prøver å se litt frem i tid(selv om det er vanskelig når man ikke vet hvor fort bebisen vokser) og kjøpe forskjellige str. Det er veldig greit når det gjelder bodyer,for det trenger man jo:) Jeg har kjøpt litt søte ting også,selv om vi sikkert får mye. Er viktig å tenke på at det er ikke alt man kan arve,og det meste av søtt og fint tøy får man a) i begynnelsen B) til jul c) til bursdagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...