Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 Hei! Våknet idag av at jeg er så rastløs i kroppen, går nå bare rundt i ring her- finner liksom ikke roen... Sambo mener jeg minner om en hund som skal føde... *ler* Magen min er skikkelig løs- noe jeg, så godt som aldri, har opplevd før. Kan dette være et tegn på at kroppen jobber mot fødsel?? Har ikke sett noe til den berømte slimproppen, men utfloden har vært mye mer "rennende" den siste uken... Jeg har termin om en uke... Håper noen kjenner seg igjen i dette og evnt. kan komme med noen kloke ord...
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hm..mange her inne snakker om at de hade veldig løs mage rett før fødselen. Så det kan så klart være et tegn på at noe skjer. Du får bare se ann hvordan dager går og om riene kanskje kommer. Håper i alle fall dte for din skyld. Regner med at du er lei og sliten som alle andre her inne... Lykke til i alle fall. P.S. om du er moden og noe kanskje straks skjer, så kan det hende at sex vil få fortgang i prosessen. Verdt et forsøk....
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Takker for svar... Kanskje jeg skal be samboeren om å komme en tur hjem i lunsjen...
Pinklady og Amalie Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Heia! Sender fødestøv til deg jeg da! Jeg har hatt løsere mage i en hel ukenå, og min utflod har det blitt mye mer av også er den mye tynnere og rennende! Dette øres sikkert ekkelt ut, men jeg trodde faktisk at det var en mulighet for at vannet mitt hadde gått på tirsdag, men neida! Så nå sitter jeg her å venter da, med en uke til termin i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå