babyphat2 Skrevet 15. mars 2007 #1 Skrevet 15. mars 2007 jeg gaar aa venet paa at denne vognen skal komme for salg!! trenger den til juni......og den skal sendes laaaaaaaaaaaaaaangt!! Anyone else??
Forskeren Skrevet 15. mars 2007 #3 Skrevet 15. mars 2007 Si fra hvis den kommer på salg, da! Kunne også tenkt meg en til juni... Det er den vanlige P&T bare med søskensete, dvs. du kan kjøpe søskensetet i tillegg, ellers lik vogn.
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #4 Skrevet 15. mars 2007 Jeg betalte kr 4500 på barnas hus med søskensete, var ikke det en grei pris?
Froske Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 Du mener sikkert 2007 modellen av e3? For den heter SPORT istedenfor e3, ikke sant?? Jeg bestilte den faktisk i går, på arunningstroller.com, eneste stedet jeg har funnet 2007-modellen. Amerikansk nettsted, sjekket reviews på bl.a. ebay, 100% fornøyde kunder! Og du kan betale via paypal, om du er skeptisk til å bruke visa. Jeg bestilte i fargen charcoal (koksgrå ca), den var utsolgt nå, så forsendelsen tok en uke ekstra... Vurderte også den nye kule blåe, men litt redd for at den skal være for turkis, får jo ikke sett den live.. Hvilken farge skal du ha? Vogn, søskensete, cocoon (bag til nyfødt), dobbelt regntrekk og enkelt myggnett kom på $635 = 4000,-! SååååÅÅ fornøyd, og gleder meg til den kommer!! Siden broren min bor i USA, kan han ta den med seg til Norge som bagasje, og da er det faktisk helt toll og mva fritt, sjekka med tollvesenet i går! Og lovlig, han trenger ikke å si den er brukt eller noe. Om du bestiller vogna direkte til Norge, må du for det første betale shipping fra butikken, og dessuten 25% mva (og muligens toll). Da går kanskje vinning opp i spinning? Men det er en flott vogn, spent på å se om den er like funksjonell som den ser ut også!
Anonym bruker Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Dette burde jo være perfekt for deg babyphat2, tror nemlig jeg vet hvem du er. Da burde jo være midt i blinke for deg å kjøpe derfra. Få den sendt direkte til deg, uten at den er innom Norge, så får du nok en kanonpris....
Froske Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Ja, om du bor i USA er det jo genialt! arunningstroller har free shipping til usa, og rask behandling.
babyphat2 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #8 Skrevet 17. mars 2007 hahahha? vet du hvem jeg er.......??? anonym...?
babyphat2 Skrevet 17. mars 2007 Forfatter #9 Skrevet 17. mars 2007 jeg vil ha den i sand farge!! forskjellen paa E3 og sport er bare at de har forbedret endel ting som f.eks soskensetet kan legges litt ned det kunne du ikke paa E3, saa har de fatt skjermer paa hjulene bak slik at naar sosken setet settes bak kan de ikke ta paa hjulene! hva mer var det......men det var iallafll det viktgste for meg siden storebror liker aa hvile i vognen! Thanks Froske, skal sjekke den nettsiden...har ikke funnet den, bare en haug med engelske nettsider( siden Phil og Ted er britisk???)
Blue Lady Skrevet 17. mars 2007 #10 Skrevet 17. mars 2007 Jeg venter også på søskenvogna! Har sett enkeltvogna i den nydelige blåfargen, men ikke søsken Rop ut om du finner den!
74-mod Skrevet 17. mars 2007 #12 Skrevet 17. mars 2007 Har nettopp kjøpt E3 en, savner regulerbart håndtak! Og å kunne legge søskensetet litt... Vet noen hvor mye det er i porto og moms dersom en bestiller fra arunningstroller og den blir sendt til Norge?
Blue Lady Skrevet 17. mars 2007 #13 Skrevet 17. mars 2007 Jeg fant jeg fant! Doble pack er vel med søskensete skulle jeg tro. Skal hvertfall bestille fra denne siden, har sendt en del mail med de. Og de sender til Norge og de trekker fra den engelske momsen fra prisen. http://www.comfy-kids.co.uk/acatalog/copy_of_copy_of_Phil_And_Teds_Sport_Double_Pack.html
Forskeren Skrevet 17. mars 2007 #14 Skrevet 17. mars 2007 Hva blir prisen totalt da? Du må vel betale norsk moms?
Blue Lady Skrevet 17. mars 2007 #15 Skrevet 17. mars 2007 Har ikke regnet på pris. Men de trekker jo fra den engelske momsen på 17%, så å du betale norsk moms på 25%, så det blir jo litt dyrere enn den prisen du ser på nett da. Pluss frakt, husker ikke helt hva det var, men det kommer opp på bestilingen tror jeg.
Teddysoft Skrevet 20. mars 2007 #16 Skrevet 20. mars 2007 Ut fra hjemmesiden til phil & teds ser det ut som sport har to sittestillinger, helt flat og helt oppreist- stemmer dette? E3 har fire sittestillinger?
LegallyBlond Skrevet 20. mars 2007 #19 Skrevet 20. mars 2007 Sittestillingen tror jeg er helt lik på begge. Sport har også 4 sittestillinger. Eneste forskjell på min e3 (2006) og nye sport er etter hva jeg kan se regulering av styret og at søskensetet kan legges litt bak på sport. Sånne skjermer til hjulene son var nevnt her som nytt på sport-modellen er på min vanlig e3 også...
Teddysoft Skrevet 23. mars 2007 #20 Skrevet 23. mars 2007 Froske! Har et spørsmål. Blir vognen sendt direkte til broren din eller til flyplassen? Mulig jeg har noen som kan ta med vognen for meg fra USA, men tiden er knapp- han reiser hjem om en uke!
Teddysoft Skrevet 23. mars 2007 #21 Skrevet 23. mars 2007 Froske! Har et spørsmål. Blir vognen sendt direkte til broren din eller til flyplassen? Mulig jeg har noen som kan ta med vognen for meg fra USA, men tiden er knapp- han reiser hjem om en uke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå