Gå til innhold

Mange tanker foer IKM til helgen - spennende!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom jeg blir gravid naa, er det tredje gang paa under et halvt aar. Likevel er det like velkomment, jeg har veldig lyst paa barn raskest mulig, og gjerne i 2007. Blir det naa saa blir det 2007barn, og blir det neste mnd, saa blir det en julebaby... Blir jeg gravid, saa blir jeg nok veldig glad, men ogsaa litt behersket tror jeg, inntil jeg kommer til uke ca 7-8. Men steg en er jo aa bli gravid dam, og naa begynner det aa bli spennende synes jeg.... Foeler baade det ene og det andre, men har symptomer, og tror kanskje jeg har IKM senere enn i morgen fredag....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei :-)

Vil bare ønske deg lykke til, håper du får en psitiv test og en spire som sitter godt plantet nå...! :-)

Skrevet

Tusen takk for det. Jeg har faatt blodaarenett paa areola i dag, ikke bare puppene... Hm, det har jeg ikke hatt foer saavidt jeg vet. Aah, da er det aa teste i morgen eller aller helst loerdag.........eh.....kveld og soendag morgen...hvis jeg klarer aa holde meg. Det tror jeg jo ikke at jeg klarer da.... Lykke til du ogsaa, med dine nye proeverunder, haaper du ikke blir her inne for lenge!

Skrevet

Lykke til Femina, hadde ikke du en EXU som gikk tilbake av seg selv?

Jeg gikk selv og funderte mye på om jeg hadde EXU forrige mnd, men de fant den ikke før denne uken....

Jeg ble operert og måtte fjerne egglederen...triste greier men vi prøver igjen! :))

Skrevet

Synd å høre at du også har hatt en EXU, Dizzie! Det er kjipe greier! Jeg fikk høre at vi har NESTEN like stor sjanse for å bli gravide igjen som før, og at fruktbarheten reduseres kun minimalt. (Men det ble sikkert også du fortalt... :-)

Håper du får mensen fort tilbake igjen, og at spiren sitter i LIVMOREN neste gang... :-) Klem

Skrevet

Det stemmer, jeg var utrolig heldig har jeg skjoent naa i ettertid, da det visstnok ikke er vanlig at kroppen ordner opp selv. Amen....sier jeg, man blir nesten litt religioes i saanne stunder.

Huff, veldig trist for deg, det er toeffe greier.

Men jeg er heeeelt enig med deg, og tror faktisk det er de toeffeste som faar kjoert seg i livet, saann er det bare...

Lykke til du ogsaa, jeg haaper du er paa vei videre til neste proeving, det er eneste maaten for meg i hvert fall.

Tvi tvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...