septermor Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Det skjedde foran forrige fødsel også. Er det bare jeg som har det sånn? Sist gang opplevde jeg å surfe på nettet til kl 0500 om morgene og sove sånn tilfeldig i løpet av dagen. Får se når jeg klarer å lokke meg selv i seng i natt... Har ting som skal gjøres i morgen. kan ikke bare sove.
*Sjokomelk* Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 samme her ...håper å få meg noe søvn i natt .... dagen forsvinner liksom helt hvis en skal ligge og sove ...
lettereforvirra Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Uff, ja kjenner til det. Snur ikke det like mye som dere men jeg må opp klokken seks syv hver dag for jeg går hjemme med ettåringen . Har termin på søndag og er ganske så i ørska. Men lurifaksen inne i magen min våkner alltid når jeg legger hodet ned på puta. Nå har jeg i tillegg halsbrann, går på do hver time om natta og sover stort sett ingenting. Jeg er så lei av aldri å få sove. Går rundt som en zombie til tider.. men men:) snart er det helg og termin! I helga får jeg sove ut sier samboer Men det er rart at jeg sover så mye bedre på dagen:)
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #5 Skrevet 15. mars 2007 hihi.. har snudd døgnet mitt helt eg også! er ikke trøtt i det heeeele tatt nå.. men vet eg burde lagt meg forlenge siden!! får bare ikke sove.. har så vondt i korsryggen/bekkenet (BL) blæ... *syte* hehe.. men men.. ikke så lenge igjen nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå