Gå til innhold

Jeg har falt for navnet Alvilde, og trenger et navn ved siden av...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er egentlig enig i det. Kommer ikke til å bruke begge navnene til vanlig, så navna trenger ikke klinge perfekt, bare di passer sammen.

For meg så blir det fulle navnet litt ufullstendig med bare et første navn, sikkert fordi jeg har to navn sjøl. I tillegg så er etternavnet mitt såpass vanlig at to navn må til, syns jeg da. :)

Annonse

Alvilde er nydelig:) Tenkte på det selv når jeg gikk gravid!

Personlig synes jeg at disse navnene står fint til Alvilde;

Alvilde Sofie

Alvilde Marie

Alvilde Louise

Alvilde Louisa

Alvilde Eline

Alvilde Elina

Alvilde Kristine

Kommer ikke på flere, men synes alle disse er fine...

Guttenavn så synes jeg navnet Wilhelm er veldig fint! Hans Wilhelm kanskje... Hva synes du??

Ja Wilhelm er et kjempe fint navn, hmm ja det re egentlig veldig flott syns jeg. En kamerat av meg syns det høres for tysk ut, noen som er enig det?

Hans er jeg ikke så veldig glad i, har du flere forslag kanskje?

Annonse

Alvilde er kjempe fint:)!! Det tenkte også jeg på når jeg skulle få min - men har det heller tilgode!

Synes også at alle navnene nevnt ovenfor passer fint med Alvilde! (Sofie, Kristine, Louise osv...)

Wilhelm synes jeg at er et innmari fint navn! Folk som har sagt til meg at det høres litt tysk ut, men synes egentlig ikke det! og hva så, er da vel fint fordet?

Wilhelm er litt vanskelig å kombinere, hvis du ønsker navn i litt samme stil.... Olav er fint synes jeg... Men passer ikke så godt sammen... Emil (blir litt svakt iforhold føler jeg...) Iver?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...