Gå til innhold

Juni: heihei


Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann :) Nå var det på tide du fnt veien inn til oss hehe. Velkommen skal du være. Her er vi en flott liten gjeng skal du se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen skal du være :)

 

Ta deg en tur innom juniklubbens hjemmeside og legg inn noen bilder av gullklumpen :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:)

 

Velkommen hit:) er ikke du fra larvik?!?! eller tar jeg heeelt feil nå!?:)

 

Uansett:) Sier som mamma`n til Martin ta gjerne turen innom hjemmesiden vår og legg inn noen bilder:) www.juniklubben2006.piczo.com

 

Ha en glimmers dag i solskinnet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer:-) larviksbabe (hehe) du også? Hvr bor du?? Byskogen her...

 

burde jo vært ute i solskinnet, men mini sover sååå godt-i senga:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er sandefjordsbabe jeg:) hihi:) men bor i larvik nå:) samboer var ikke til å rikke på gitt:( vi kjøpte hus på valby for litt over ett år siden, før det bodde vi litt lenger inn på samme (stooore) boligfelt...leide vi bare. for å være helt ærlig vet jeg ikke hvor byskogen er jeg...er det liksom oppe ved bøkeskogen? :) eller det er kanskje to heeeelt forskjellige steder det ja!:)

 

ja det er jo knall vær i dag:) jeg skal kle pøbelen på en stor fin utedress etterpå og så skal vi gjøre gata utrygg:) skal bli morro å se om han vil krabbe ute:) mathias sover ute i vogna nå han...klarer ikke sovne inne han:( og i dag sovnet han i bilen, mens den stod stille, for første gang:) flinke gutten:) og mamma`n sååå fornøyd da:)

 

Vi er akkurat kommet hjem fra baby kafe nå...bli med der du da:) det er på kuff huset hver torsdag kl. 11.30:) jeg har vært der noen ganger tidligere, men lenge siden sist. Koselig å treffe andre med barn på samme alder:)

 

Er det gutt eller jente du har? født når og hvor stor og alt det der?!?!?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og ja kjipe-Laila, du får ta deg en tur på babycafèn, koselig der. Og nå kommer det fine bilder derfra i avisa også haha :) Mathias*22.06.06* her var såååå prkåt at hun bare MÅTTE være med på "4 på gata" hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi..du tuller nå ik sant? :) eller? ja ja...sånn er det å være idamor:) distre og desorientert og ikke veldig god huske på stedsnavn:)haha...må jo le litt og da!!! typisk meg dette altså:)

 

det var da fælt til mobbing nå da:) hihi...forsøket vårt på å stikke unna under fotograferinga virket jo som om gikk i boks da...men den gang ei!!! og du måtte snike deg inn på et bilde du også Katti:) *linselusa* og stakkars Mathias Leander ble foreviget som hinder!:(

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HeHe.. Joda du var i Byskogen i dag du , ække så greit å være sandefjordsbabe vettu ;)

 

Jada, fikk sniki meg med på bildet jeg også.. jippi :) haha, nei gitt funka ikke så bra å snike seg unna gitt, jaja, jeg syns nok i hvertfall ikke så godt da ) Du har NÆRBILDE!! *hahaha*

 

Og det derre lille hinderet mitt ja.. hmm... bare vent en eller annen gang skal han nok klatre over noen også hihi :) Meeen, tenk å være knappe 9 mnd og bli avbildet med ei jente over seg a, oyoy :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

goda gud sier jeg bare...ja der kan du se! helt håpløst altså!:(

 

angrer bittert på at jeg ikke sendte henne til deg!!!:) det var virkelig NÆRBILDE ja:( huttetu!

 

Mathias Leander er tidlig ute på sjekkærn...hihi...eller det var kanskje hun som var mest ivrig?!?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. tror nok det var hun som var mest ivrig jeg :) Mathias bare lå der å tok imot han ;) Men.. nå er det natta tror jeg, har lillebroren min her og må tidli opp i morgen for å få ha ut av senga og på skolen .. God natt god natt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja sambo har kommet ned i stua 3 ganger allerede...for å purre meg i seng! var en dag i morgen og sa han!:)

 

Natti natt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...