Gå til innhold

Er det mulig da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sambo skal ha en liten fest til helgen, og da blir det nok en del alkohol. Siden jeg har IKM rundt søndag-onsdag, så vil ikke jeg ta noe risk med å drikke alkohol. Sa til sambo at jeg skulle helle alkoholfri vin oppi en vanlig vinflaske. Så ble sambo sur!!! Hæææ???

Trodde liksom at han var interessert i at jeg ikke tok noen sjanser på å skade en mulig spire. Men neida, han mener at vi er ikke prøvere, så dette ikke skal påvirke livet vårt. Men herregud, én dag i løpet av en mnd vil ikke jeg kalle å påvirke livet vårt. Nå er han bare skikkelig rar og furten. Æsj, skulle bare gjort det uten at han visste om det. Trodde at han ville sette pris på det jeg... :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, det må være innmari irriterende...! Du vil jo bare gjøre det som er det beste for dere begge da, og det er jo DU som "ofrer" noe nå, ikke han..! Nei, menn er rare... Jeg hadde nok heller ikke tatt noen risk da, nei, selv om man ikke vet om det kan ta noen skade eller ikke.. De sier jo at man ikke vet hvor små mengder alkohol som kan skade, og anbefaler å være helt avholden om man er prøver..!

Kanskje bare la det "skli" over, og drikke alkoholfri vin uten at han egentlig tenker over det..? Eller noe..? Du må iallefall gjøre det DU føler er best, ikke moro å drikke bare for å drikke liksom!!

Stoor klem fra

Skrevet

Tusen takk for at du forstår meg=) Det er nettopp det at det er jo jeg som "ofrer" noe og ikke han. Han mente at jeg fikk gjøre som jeg vil, men han vil ikke ha noe med det å gjøre. Så jeg tror han er livredd for at folk skal tro at vi prøver. Blir jeg gravid kommer nok han til å si at det var et stort uhell og greier. Jaja...

Jeg kan kanskje ta én øl, og så gå over på vinen. Så kanskje han ikke tenker over at jeg har bytta ut innholdet. Jeg vil ikke ta en risk. Hvis jeg er gravid og får et sykt barn, vil jeg aldri kunne tilgi meg selv.

Stoor klem=)

Skrevet

Dette hadde jeg ikke "forventet" av samboeren din *dreamer*!

Han som er sånn halvveis på glid.. Hvorfor er det greit for han å ha sex rundt EL da? Når han blir sur for at du ikke vil ta noen sjanser rundt IKM..?

Dissa menna altså. Kan ikke leve med dem, og ikke uten dem! =P

Håper det ordner seg for deg da! :o)

Skrevet

Ja hva er dette for noe tull! Hehe;-) Han vil nok bare at jeg skal bli gravid uten at vi skal tenke på det. Skjer det så skjer det. Greit nok det, men det er vel ikke vits å ta noen risk rundt IKM fordet? Nei sambo er redd for å gi opp ungsomstiden ja:( Han er 23, kan han ike bli litt voksen snart, hehe;-)

Skrevet

*hihi* Si det! =P

Du får bare drikke vin uten alkohol uten at han vet det da.. Eller uten å nevne noe bare! :o)

Håper såå at du er gravid! Bare 3 dager til IKM nå! ;o)

Skrevet

Ja jeg får gjøre det *hihi*

Bare 3 dager igjen ja!! Spennende!!! Men fikk EL litt sent, så mulig at IKM er et par dager senere. Tester mandag eller tirsdag hvis jeg ikke har fått tanta til da!=D Prøver å holde meg lengst mulig, så skuffelsen ikke blir så stor;-)

Æsj, nå må jeg legge meg... Nattevakt i natt=( Vi prekas!=)

Skrevet

Flink du er a, som klarer å holde deg så lenge! *hihi*

Du får ha en fin nattevakt da! ;o) Så snakkes vi!

Skrevet

Tusen takk!=)

Hehe, er ikke sikkert jeg klarer å holde meg så lenge, men skal ihvertfall prøve;-) Vi snakkes ja!

Skrevet

Synes han var litt rar i reaksjonen ja...Men nå må du jo tenke på at han ikke er helt klar ennå da...Sikkert derfor, og at han ikke vil at vennene deres skal finne det ut...

Men han kommer snart etter vet du...

Klemme

deg...

Skrevet

Du har nok rett=) Redd for at folk skal finne det ut. Men jeg drikker ikke rett før IKM, det får han holde ut med;-)

Klemmedeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...