Gå til innhold

Kan slimproppen være kremhvit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Yammi, de herlige detaljene, men kan den det'? Sånn, seig, hvitaktig? Syntes alle beskriver den som snørr liksom...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen?

Skrevet

Jeg dytter igjen jeg... hehehe... :) Skjønner hvis noen er møkk lei den berømte proppen, men spør for det :)

Skrevet

Ja, det kan den. Det finnes ikke noe "fasit" på hvordan den ser ut...

Noen opplever den som litt klumpete, kremhvit, seig utflod. Andre helt blankt slim, noen ganger med litt blodstriper i.. andre sier den er mer gulaktig/brunlig nesten.... Tror ikke det er noe fasit som sagt:) En merker det nok mest på mengden tror jeg....MEN, det er de som mister den uten å merke det i det hele tatt!

Skrevet

jeg fikk en sånn svææær hvit proppklump lignene i januar engang. så da kan det faktisk bety at slimproppen min gikk i januar da????? oi...

Skrevet

oki supert med svar! ja det som kom i går var liksom så annerledes hvitt/konsistens (pjuk) enn hva jeg har hatt før... hmm... jeje, det trenger ikke å ha noe som helst å si på fødselsen da... men blir jo nyskjerrig!

Skrevet

IZ_1984: Ja, det kan tenkes..... Slimproppen kan gå mnd, uker, dager eller timer før fødsel...med andre ord: den er ikke noe sikkert tegn på at fødsel er igang...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...