Desembernisse Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Storebroren har et ganske skjeldent navn, Vinjar, så det er liksom ikke aktuelt å kalle lillesøster for emma eller noe annet fr 10 på topp lista.
♥Hilde & Emilie♥ Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Kall jenta Emira:) Sjeldent navn som passer til Viljar:) Synes jeg da i hvertfall...............
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Synes Vilje e fint, tenkte lenge på navnet vilde. Og Mi datter skal hete Emilie, så d sei seg sjøl at eg synes at d navnet e heilt nydeli! Vilje Emilie passet godt til Viljar. Selv så synes jeg at Solvar er et fint guttenavn:) Men hvis d skulle poppe ut en gutt så skal han hete Isaac Nikolai:) Men d blir jo jente da:) 99% sikkert
Desembernisse Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2007 Storebror heter VINJAR og ikke viljar. er litt redd for at vi skal bli veldig opphengt i en V - tralt hvis vi skulle være så heldige å få ett barn til etter hvert.... Vi har også tenkt litt på Olea og Oline. Men vi vt ikke helt ennå. Mellomnavnet er vi derimot hel sikre på. Er oppkalling etter min mormor. Jeg sier bare takk og lov for at vi vet hvilket kjønn det blir. Hadde slitt maks hvis vi skulle kommet opp med ett guttenavn også....
plutseligbolle Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Vi har heller ikke noe guttenavn, så vi får litt problemer hvis de har sett feil på ultralyden i uke 16.... Jeg synes Vilje Emilie høres ut som en utmerket søster for Vinjar. Lykke til! (Vår jente skal hete Åshild Josefine etter mammaen min, ikke akkurat ti på topp det heller).
Keiko&Sivert Nikolai<3 Skrevet 15. mars 2007 #7 Skrevet 15. mars 2007 Oline synes eg også e fint, kjenne ei lita jenta som heite d:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå