nattinatt Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 Men eg er forkjølt,igjen..,og har travle dager.Men dytt opp,eller legg inn på posten min.Natta til dere alle flotte der ute
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 GOD BEDRING! sendte deg en pm, er ikke noe hast:)
gilgi Skrevet 14. mars 2007 #3 Skrevet 14. mars 2007 Sorry nattinatti leser først nå at du er syk(forkjølet). Ikke stress med innlegget mitt kjære deg. Ta godt vare på deg og riktig riktig GOD BEDRING. klemz.
Krin Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 Hei på deg vennen! Trist å høre at du ikke er i form da. Slik no er ikke morro. Håper det går bra med deg og at du blir raskt bra igjen. Maaaasse gooood Bedriiiing Mange varme klemmer fra
nattinatt Skrevet 15. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2007 Tusen takk for det.Prøver å spå litt idag,til eg kjenner at eg ikkje har energi til det meir.Sitter her med fireåringen min,for ho har vannkopper.Så det hadde ikkje blitt praksis idag likevel.Go klem til dere alle
Happy H Skrevet 15. mars 2007 #6 Skrevet 15. mars 2007 Hei vennen:) Såg ikkje at du va sjuk stakkar.. Har fult opp du no då m deg sjøl og snuppa i tilleg.Håpe ikkje ho e så veldig plaget den lille snuppa di, klør jo så fælt d der. Masse god bedring til deg og jento di!!!!!!! klem klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå