Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sikker forskjellig fra person til person hvordan det oppleves, men bare lurer så på hvordan det føles? Hvordan vondt er det liksom? =)

Gleder meg til å komme i gang etter den lange prøvetida, så prøver å ikke tenke så alt for mye på alt dette man må igjennom, men det er ikke alltid like lett

Fortsetter under...

Mye bedre enn en fødsel :)

Magen er jo oppblåst og hoven, og de graver og trykker, så det gjør vondt. Du sier nok au, kanskje en tåre i øyekroken.

Men det klarer du helt sikkert bra. Ingenting å grue seg til iallefall.

Ta ett skritt om gangen. Sykehuset gir beskjed om hva du skal huske på. Medisiner i hytt og pine, klokkeslett, tester, o.l. Husker ingenting av detaljene om hvor mye eller hvor ofte.

Lykke til Sofie !

Hei, dette føles nok helt forskjellig fra person til person, men kan jo fortelle hvordan det var for meg...

Jeg gruet meg en del i forkant for at det skulle gjøre veldig vondt, men jeg fikk smertestillende så det holdt, først 3 paracet og 1 voltaren. Ble surrete i hue kan du si, så når jeg lå klar fikk jeg morfin rett i åra og lokalbedøvelse i livmorhalsen. Kjente ingen smerte i hele tatt, jeg følte at hun holdt på, men det var bare en rar trykk følelse...

Fikk vondt på kvelden jeg da, men overlevde... var litt øm noen dager, ikke noe å grue seg til det heller. tenk på hva du får ut av det... Alt du går igjennom er verdt det!!!

Det kommer til å gå kjempe fint, lykke til!

Takk! =) Det er så godt å ha en side som dette! Man føler jo seg så alene når man bare kjenner de som klarer det i løpet av noen få måneder, og har ingen å dele erfaringer med.

Da skal jeg senke skuldrene litt :o) Noen tårer og litt "auing" skal jeg nok klare =) Takk for svar Aguin

høres ikke ut som noe mer pyse enn meg... hehe... ta det du kan få å vær glad det ikke gjør vondt... hvor hører du til? jeg har vært i posgrunn, vet ikke om det er likt med smertestillende de andre plassene??? men smertestillende får du jo uansett hvor du er!

Igjen lykke til, når skal dere igang da?

Annonse

Jeg hører til St. Olavs, men det tar enda en stund til vi får komme i gang der så vi har også søkt privat, på Medicus =) De ringte meg forige uke og fortalte de hadde sett på søknaden og at de skulle ringe sykehuset for få prøvene som er tatt av oss. Håper å høre fra de snart!

Hvor i prosessen er dere da? Blir jo litt nysgjærrig :o)

Ja vi får satse på at de har likt med smertestillende som posgrunn!

Jeg synes ikke det gjør vondt. Første gangen fikk jeg alle smertestillende, men jeg ble jo bare sløv...

De neste 5 gangene har jeg fått akupunktur + lokalbedøvelsen. Jeg merket nesten ingenting.

Denne allersiste gangen skulle jeg ta ett egg ut i naturlig syklus, og det tok de ut uten bedøvelse, det var bare ett stikk, og ikke vondt det heller.

Lykke til :o)

Hei sofie.

Jeg hører også til st.olav.

Skal ha uttak i dag.Skal ta 3 paracet 500 + 1 vival en time før oppmøte,pluss at jeg får lokalbedøvelse og peditin rett i årene...

Vet ingenting om hvor vondt dette er,første gang for meg.

Men tro meg,jeg gruer mere for hva som skjer de kommende dagene,

enn for selve inngrepet !

Hilsen

Snooopi =) Du virker utrolig tøff! Nå har jeg ikke peiling på hvordan det er, men da vi fikk beskjed om at vi måtte søke prøverør, leste jeg litt på nettet der det sto at det var så j... vondt, og helt forferdelig. Godt å høre at noen opplever slik også :o)

Vilsågjerne! Masse lykke til med uttak i dag! Det er jo litt spennende også. Regner med du kommer innom å forteller hvordan det gikk?. Kommer nok til å tenke på deg nå. Jeg blir revet med, selv om jeg ikke kjenner noen her :o) Kjenner jo ingen andre som har vært igjennom dette.Måtte du vente lenge på å få komme inn på St. Olavs fra dere sendte søknad?

Hei!

Jeg har nettopp startet på sprøytene - tok første stikk i går (dvs. mannen min gjorde det.. hihi..). Jeg gruer også litt til uttaket, men det er godt å lese her at man opplever det veldig forskjellig.. Vi skal jo gjennom verre ting, så det er vel bare å stålsette seg, tenker jeg...

Takker for et fabelaktig forum - vet ikke hva jeg skulle gjort uten - hadde følt meg veeeeldig alene med alle spørsmålene da!

Lykke til i dag, Vilsågjerne!!

Klem

Jeg henger meg på å takker for et fabelaktig forum!!! Så glad jeg fant denne siden. Er ikke så aktiv her nå, men kommer sikkert til å bli det når vi setter i gang :o)

Du er nok ikke alane som får mannen til å sette sprøytene =) Mannen skal ihvertfall få stikke den første hos meg. Sikkert godt å være i gang! Ja det kommer nok værre ting enn uttaket. Lykke til videre med sprøytestikking Lillingønske!

Klem

Annonse

Da kan det jo hende det skjer ting snart for dere da, får ihvertfall håpe at det ikke tar alt for lang tid!

Vi har hatt ett forsøk med icsi, å var så heldige å bli gravid på første forsøk, er 10 uker på vei nå, så vi er ferdig behandlet for denne gang.

lykke til med hele prosessen, håper dere er like heldige som oss:)

Gratulerer så masse masse!!! Så herlig da! Ønsker deg lykke til videre i svangerskapet! Kos deg masse! :o))

Det gjorde veldig godt å høre at noen opplevde det slik som deg. Som mamma sa så er det kanskje dumt å søke på nette etter opplevelser med uttak, for det er vel flere som opplever det som forferdelig som skriver om det, enn de som opplever det som deg. Nok en gang, så glad jeg fant denne siden! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...