Gå til innhold

Fly......????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det farlig og fly når en er 10 uker på vei?? Er ni uker å vei nå men skal kansje til Oslo neste helg og lurer på om det er farlig å fly da... Noen som vet???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

du, flyvertinne. når er det de sier du helst ikke skal fly fra da? Jeg flyr endel med jobben så det hadde vært greit å vite. eller kan du kanskje fly hele tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed av legen min at jeg helst ikke skulle fly første trimester... Etter det, skal det ikke ha noen betydning. Det er forskjellig holdning hos flyselskapene hvor langt på vei du kan være. Det de er redde for, er at fødselen skal sette igang på flyet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man kan fly første trimester så sant ikke det er noe spesielt

(og legen sier at du ikke bør fly,slik som med siv79)

flyvertinner jobber til 12 svangerskapsuke..man kan fly til 7 mnd, etter det må du ha godkjenning fra lege med deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste stemmer ikke. Flyselskapene har litt ulik praksis og det varierer med hvor langt man skal fly. Men normalt innenlands kan man fly inntil fire uker før termin, og inntil to uker før termin med legeattest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange flyvertinner som aborterer i første trimester. Gjør ikke noe å fly en sjelden gang,men ikke hver dag. Alle sier forskjellige ting her, så du må nok kjenne på hva du selv føler før

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...