Gå til innhold

hjelp!!!


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

tok akkurat å dristet meg til en titt "nedentil"...

var ikke noe vakkert syn akkurat

ser jo ut som om jeg ser langt inn der nå.. var jo ikke sånn før.. :(

uff og uff, gruer meg til å ha sex igjen, mannen min blir sikkert skuffet

 

beklage intime detaljer, men måtte bare lufte dette :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff det er mye vi må tåle. Men hvis det er en trøst så har jeg også forandret meg litt der nede...

Men mannen min syntes det ser bra ut så da får jeg bare stole på det... Jeg ble klippet under fødselen og det ene eller to sting gikk opp så jeg har fått en "vakkert" hakk nederst ved den ytrekjønnsleppa....drit kjipt.

 

Er feig nå så jeg velger å være

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist når kvinner er urolige for hva mennene synes om sexlivet etter fødselen.... Tviler på at menn er så bekymret for om kvinnen skal føle at det er "som før" ... men vi kvinner bekymrer oss så det holder. - selv om jeg selvsagt skjønner tankegangen.. Kikket på meg selv jeg også etter jeg fikk førstemann. (har tre barn).. og etter det tok det mange år før jeg turde kikke igjen.. Jeg fikk rett og slett sjokk over synet som møtte meg i speilet.

 

Men: Tenk på hva vi har vært gjennom da! Svangerskap og fødsel! - og så er det _mannen_ vi er bekymret over?

 

- jeg tror at vi kjenner forskjell mer enn hva menn gjør.. de kjenner at de kommer inn i noe, liksom.. og at det kanskje ikke er like trangt som før.. (men det blir like trangt igjen med tiden!) Men det er vi som har endret følsomhet i skjeden og som har ubehaget med å få presset inn noe i ett område som nylig har vært utsatt for en enorm påkjenning: barnefødsel.

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har aldri vært "pen" nedentil.

å tror aldri jeg blir det heller

ha ha haaaa haaa.

 

:)

må jo se litt humoristisk på det også.

 

har lest at man faktisk blir litt "strammere" der nede etter en fødsel.

 

jeg hørte en ganske god forklaring på det.

noe med at man skulle forestille seg underlivet som leppene på munnen.før fødselen så kan leppene holde om en lille finger, å etter fødselen så skal man forestille seg at leppene holder om et knappehullhode....

noe sånt..

men vet ikke helt om det stemmer.....

min mann sier at det nok stemmer..men han kan jo også lyve..hehe..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...