prusiluscan Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 I morgen skal jeg til legen for å finne ut hvorfor jeg ikke får besøk av tr. Skal ta blodprøve regner jeg med.Noen som vet hvor lenge jeg må vente for å få svar på om der er hcg i blodet?
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #2 Skrevet 14. mars 2007 Kommer litt an på forksjellige ting...analyserer de prøven der, eller sender de den av gårde...får de prøvene opp på dataen eller per post. Så alt fra 1 dag til en uke... men du spør helsesekretæren når du tar prøvene Lykke til da )
prusiluscan Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2007 tusen takk!!!! håper de analyserer der.Vet du hvor lang tid det tar hvid de analyserer den der?
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 14. mars 2007 #4 Skrevet 14. mars 2007 hvis de analyserer den der..så er det vel det samme som når de analyserer urinen der jeg var..det tok bare 10-15 min..så kom dem ut der jeg venta og sa fra men vet ikke med blodprøve da
prusiluscan Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2007 hmmmm jaja får bare smøre meg med tolmodighet da(eier ikke et gram av det i kroppen da men,hehe) tusen takk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå