Gå til innhold

hvor mange uker på vei og hva sier vekten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

34 uker på rett vei her, og 9kg i pluss....er vel fornøyd med d ;-) men føler meg stooooooooorrrrrr.......

Skrevet

34 uker og 8,5 kg opp, håper det ikke tar helt av den siste tiden..

Ozgirl78

Skrevet

uke 38 og opp 18-19 kg........... sukk :( har fått en del vann i kroppen siste par ukene da.........

Skrevet

Uke 35 her og 12 kg pluss..

Føler meg ganske oppblåst til tider.. :/

Skrevet

Er 37 uker og har lagt på meg 10 kg ca, har fått ein god del vatten i kroppen denne gangen.

Skrevet

Uke 35+2 og pluss 8

Skrevet

og jeg som syns at jeg egentlig har vært veldig flink, men det var helt til nå;p uke 34 og +13kg:/ hmm...

Skrevet

37 + 2 og har lagt på meg ca 12 kilo! Kom 2 kilo på to uker... har fått mye vann i kroppen de siste ukene, ødem grad 2! så planen om å gå opp max 14 kilo, ser ut til å bli vanskelig å holde.... hehe...

Skrevet

34 uker og 9 kg, akkurat som HI. Regner med +3-4 kg de siste 6 ukene akkurat som sist.

Skrevet

37+3 og akkurat 10 kg...

Skrevet

35 uker på vei og har gått opp 15 kg. Har ikke noe vann i kroppen, men en stor og rund kul på magen. Kanskje ikke rart min kjære kaller meg kula!!! Begynner å bli tungt det greiene her, sliter veldig med å finne sovestilling om natten...jaja ikke så lenge igjen da heldigvis!

Skrevet

I veke 36 og har gått opp 13 kg. Høg og tynn i utgangspunktet -så greit nok...

Skrevet

uke 38, og har gått opp 9 kg...

Skrevet

straks 36 uker, veier 69, gått opp 12 kg. Gikk opp 17 sist gang, og havner vel kansje i nærheten.

Skrevet

36 uker og 1 kg i pluss..he vært heldig. Trodde at e kom t å legge på meg masse,men nei =)

Skrevet

Jøss så "lettvektere" dere var her da. 36 uker i dag og ca 14 kg. Ligger vel ann som i mine to tidligere svangerskap. Da la jeg på meg 16 og 17 kg. Ikkeno problem, kun et par kg igjen en uke etter fødselen. Det virkelige problemet synes jeg ligger i slapp hud og hofter som bruker lang tid på å "trekke seg sammen". Vekten bryr jeg meg ikke så mye om.

Skrevet

35 uker og 23 kg .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...