Gå til innhold

Takk for i går - Oslo/omegn-damer!

*Maggi*

Anbefalte innlegg

Det var nok et superhyggelig treff! Godt og se at magene blir større og større på alle sammen: )

Jeg har hatt min daglige tur til Ullevål igjen i dag, med ny UL-kontroll.

Målingene så enda bedre ut enn på mandag - gjennomgstrømning i både navlesnor og hjernen var bedre, og legen målte en bitteliten tilvekst i mageomkretsen til babyen (den har stått stille de to siste ukene)!

Likevel så beveger vi oss såpass i yttergrensene av "normalområdet" nå at han bestilte KS til meg neste torsdag (da er jeg 30 + 4).

Men, han holdt muligheten åpen for at vi kanskje også kunne dra det til over neste helg igjen, om alt var like bra som i dag på fredag og mandag. Pussige greier med disse endringene, men overlegen er en gammel ringrev som jeg stoler på kan sine saker!

Ta vare på dere selv, dere flotte modne gravide damer - ser frem til neste treff (når nå det måtte bli for min del....)!

Om noen måneder triller vi rundt på hvert vårt mirakel og spiser is i Frognerparken!

Fortsetter under...

Hei *Maggi* og alle dere andre!

Så hyggelig å høre at det er fin fremgang på babyen din. Han har nok skjønt hintet at det er godt å bli i magen din så lenge som mulig :-) Du får holde oss oppdatert om hva som skjer. Regner med du blir førstemann ut!

Synes også det var koselig med treff igjen. Skal bli morsomt å følge hverandre videre, både med de voksende magene og etterhvert babyene som kommer ut.

Jeg har i dag 50 dager igjen til termin, og i går var jeg på fødselsforberedende kurs på Riksen (skal i dag også), og alt begynner å bli veldig nært nå. Gleder meg til våren og trilleturer!

Ønsker alle sammen en riktig fin dag!

Hei Maggi og alle dere andre!!

Så fint at du fikk gode nyheter denne uken også da Maggi! Da er det bare en uke til du kan ønske lillegutten din velkommen til verden. Har har kloret seg fast bra nå og er vel klar til å komme ut. Så spennende!!

Du må holde oss oppdatert med hva som skjer!!

Til dere andre - takk for et kjempekoselig treff på tirsdag. Vi ble enige om å treffes igjen torsdag 29 mars. Jeg kan dra i gang påmeldingen til neste treff. Dere får kose dere alle i det fine vårværet som er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...