maddi1 Skrevet 14. mars 2007 #1 Skrevet 14. mars 2007 er snart 10 uker å vei, og har bestemt meg for abort. det jeg lurer på er vel selve aborten... hva skjer? gjør det vondt? hvordan er det etterpå? er livredd sykehus.. ble gravid mens jeg gikk på pillen,det skulle virkelig ikke skje er alenemor for 2 små på 1 og 3, så har ingen mulighet for å beholde dette. noen som har vært gjennom en abort,som vil fortelle meg hvordan det er? på forhånd takk
Gjest Skrevet 15. mars 2007 #2 Skrevet 15. mars 2007 Hei=) Jeg var 12+2 da jeg tok abort for en og en halv måned siden..Jeg hadde en kirurgisk abort, noe jeg regner med at du også skal ha i og med at du er så langt på vei. Du møter på sykehuset et par timer etter du har tatt en stikkpille, som du får når du er på førundersøkelse. Når du kommer på sykehuset får du noen paracet og du blir gjort klar til inngrepet. du får full narkose, som du ikke blir dårlig av. selve ingrepet er smertefritt og tar pare et par minutter. du vokner etterpå og må ligge å hvile en stund. Du får på bind, blør ikke kjempe masse. Men jeg opplevde at jeg blødde store klumper den første uka etter inngrepet. Du vil merke smerter de kommende ukene etter inngrepet. så du blir litt avhengig av å ta smertestillende for å fungere. I hvert fall måtte jeg d! Det er jo livmora som trekker seg sammen, og d gjør vondt!!!! Men ellers var d ikke noe problem. Ønsker deg lykke til=) håper du har tenkt nøye gjennom dette! Jeg ble nemlig presset til å gjennomføre aborten jeg hadde. Men jeg forstår din situasjon veldig godt!!! Mange klemmer:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå