Gå til innhold

Juni: Hjemmesiden til juniklubben!


trebarnsmamma?

Anbefalte innlegg

Jeg har visst køddet det helt til på forsiden der! Alle bildene mine havnet der :-/ Og får ikke fjernet de? HELP :-/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe... så at det var en ny forside;) skla se om jeg klarer å fikse det. men er INGEN piczo ekspert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, thanx... DA skal jeg sette meg og se på House :-) Klarte heldigvis å legge de inn under bilder av juniklubbenbarn også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

arg nå har jeg ogs¨klart å rote til innpå der. Får ikke til å forminske de gamle bildene jeg har lagt inn. Får heller ikke til å slette bilder. Grrr..

Help!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slette bilder: trykk på hånden i hjørnet av bildet, så må du åpne det vinduet som dukker opp i full size for å se at det står delete der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk ikke på de gamle bildene, kun på de jeg nettopp har lagt inn. Når jeg trykker på hånda på de gamle bildene kommer det kun opp alternativ om å rotere. jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke på de som er lagt inn for lenge vsiden, skjønner ikke hvorfor. Fikk ikke justert str på de gamle bildene av Mathias heller, så la inn nye jeg.

 

Herlig jente du har forresten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da så. Får heller legge inn helt på nytt en dag jeg kjeder meg veldig :)

 

Veldig skjønn gutt du har også! Du er forresten veldig pen selv på det bildet på mammaene&pappaene-siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...