Gå til innhold

April: Hvor stor stillingsprosent har dere?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke så veldig stor ;o) Aner ikke hva man kan si når man jobber 5-7 vakter i mnd.. er det gjennomsnittet ligger på tror jeg.. Svært liten stillingsprosent kan vi vel konkludere med.. ;o)

Er bare hjemme og koser meg sammen med alexandra.. Men håper på å få henne inn i barnehagen til høsten.. da kommer jeg vel til å prøve å få meg noe mer.. men enn så lenge er jeg fornøyd med situasjonen.. Kommer nok neppe til å jobbe mer enn 50-60% tror jeg.. Ihvertfall ikke så lenge økonomien ikke krever det... Syns det er veldig kjekt å ha muligheten til å være hjemme med alexandra no som ho e lita :o)

Jeg har ca 80% med mer i travle perioder (sommer/august/januar) og stortrives med det. Har fått lagt vaktene sånn at jeg har fri hver tirsdag, annenhver fredag (og lørdag), og når jeg har "dagvakt" slutter jeg 15 sånn at det ikke blir altfor stress rundt middag. Deilig!

Jeg jobber 100% som lærer men er nå delvis sykemeldt pga bekkenløsning og vondt i ryggen. Gleder meg veldig til å gå ut i perm om 2,5 mnd det skal bli godt. Jeg kommer ikke til å gå ut i full jobb igjen som småbarnsmor, det syns jeg blir for tøft. Ser for meg at jeg kommer til å jobbe et par dager i uka etter at perm med nr 2 er over...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...