Gå til innhold

Noen som har vært på UL rundt uke 11?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis du går inn på nicken min, får du se nurket mitt, var på UL i dag- er 11+2. Jeg fikk se profil, bevegelse, armer og føtter. Og et hjerte som banket i perfekt fat- 175 slag pr min.

De så etter nakkefoldhevelse og underutviklet nese- men alt så normalt ut. Tok blodprøve også, så totalindikasjon på evt kromosonavvik får jeg i morgen.

Du kan glede deg. Jeg var fryktelig nervøs, men som i de aller fleste tilfellene går det jo bra. lykke til :-)

Så utrolig fint bilde!! :) Jeg var på ul i uke 10 (9 + 2) og den har forandret seg litt siden da i følge ditt bilde. Nå er det jo forskjellig hvor fort man utvikler seg, men i uke 10 var ikke bena så lange og tydlige. Den var 3,2 cm og selv om man tydelig såg hva det var lignet det mye mer på en baby på det bilde du har. :)

Annonse

Jeg var 11+2 i går da jeg var på UL.Bakgrunnen fo UL var sjekk av kromosonavvik (har det i fam)-så jeg fikk UL på avd for fostermedisin på St.Olavs. Var fryktelig spent- og nå så letta: ser bra ut på bilder- men får svar på blodprøver først i dag...

Krabaten var aktiv- Den målte 4,5 cm fra hode til stump. Lårbeinet var kun 3mm! Kunne se hjertet banke- det hadde en utmerket puls på 175. Ha en flott dag!

Good news! fikk svar på blodprøver nå: min alder i seg selv gir en sannsynlighet på 1/206 at foster har komosomavvik. Prøvene viser hele 1/4000 og det er laangt utenfor det normale ( videre prøver taes ved ca 1/30 og under) og vanlige resultat er 1/2000. Så da er vel ungen trygt innefor grensen da. Smiiler :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...