Gå til innhold

jeg savner eksen miN!!!

mememe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

bare koooselig:) *være glad i å klemme*

hehe menn er noen rare vesen, jeg er sikker på at de er en helt egen rase, enn barnefaren til lucas som plutselig ikke vil ta dna test allikevel nå.. jeg bare hallo hva har truffet deg siden du er blitt så spak:P hehe heldig hadde vi vært om vi klarte å skjønne oss på de gutta

haha! ja, men tror ikke helt det er mulig.. barnefaren her skal IKKE ha noenting med babyen min (hehe) å gjøre.. men jeg kan sikkert fort få han til å få dårlig samvittighet.. jobber egentlig med han, men ble flytta på pga dette her. kan bare fortelle noen på jobb at jeg er gravid.. og VIPS! 80stk som syns han er en idiot ;) hehe..

men orker ikke bruke tiden min på sånt. hvis han ikke klarer å tenke nå, så er vel sjansene heller små for at han klarer det selv etter litt "hjelp"..

hehe, vi får prøve å oppdra gutta våres til å oppføre seg pent mot snille jenter som oss ;)

skjønner deg dær ja, skulle ønske selv at barnefar ikke visste noe for det er så surt at han ikke engang vil fortelle vennene sine at han er pappaen, akkurat som om han skjemmes over den nydelige lille gutten som vokser i magen min..

gutta våre kommer til å bli de snilleste og søteste guttene i verden med sånne som oss som mødre, det er jeg sikker på :) hehe:)

nei, uff.. hadde nesten vært bedre om de ikke visste. skjønner heller ikke at barnefar her ikke kan innrømme det liksom.. men men.. han skal jo late som alt det her ikke har skjedd så.. skjønner ikke at noen klarer å leve med det. men det er hans valg. jeg har ikke prøvd å påvirke han, så da kan han hvertfall ikke legge skylda på meg når han angrer..

gutten min skal bare være snill og han skal IKKE sende meg på gamlehjem.. skal minne han på det hver dag.. hehe, eller er kanskje ikke så lurt.. da blir han sikkert lei meg.. og sender meg dit..

han skal bli en grei og forståelsesfull gutt som skjønner at menssmerter er vondt og husarbeid er noe gutter også gjør :P

mannfolk:P fatter ikke at de kan mene at de har hjerne for det er tydelig at en del menn mangler det:P

min også:) skal lære han at jenter har noe som kalles for følelser og de skal ikke lekes med:P han skal bli en snill og god og omtenksom gutt som hører på mamman sin men har hjerne til å tenke litt selv:) om rundbrenneren av en barnefar så mye som prøver å påvirke gutten min i samme retning som seg selv så skal jeg vite å knærte kneskålene på han:P:) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...