Gå til innhold

Var på polet i dag, skikkelig skuffa!

Gjest

Anbefalte innlegg

Var på polet i dag for å kjøpe vin i gave til et vennepar. Hadde ikke med meg barn, så håpet de skulle spørre meg om leg. Kom i kassa med to flasker, hadde leg klart. Tror dere de spurte meg da?? NEIDA! Argh...er jeg virkelig så gammel...snufs...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hahaha... det er lenge siden jeg bekymret meg for at jeg måtte vise leg gitt, men hadde blitt veldig glad dersom det skjedde igjen (dessverre veldig lite trolig.... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja begynner vell å bli gammel om du er 25 eller blir (måtte titte på profilen din jeg nå.. hihi:)

men du er ikke alene da!! tiden går jo så fort.. føler meg innimellom som 18-19 år men når jeg treffer noen i den alderen så hender det jeg føler meg gammel ja...;) hihi...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg var gravid med Emma var jeg 21år, skulle ta bussen fra byen. da ble jeg spurt om jeg skulle ha barnebillett, det er 16års grense..hehe...Husker jeg ble skikkelig snurt for at han spurte om jeg var så liten, men nå hadde jeg blitt overlykkelig:-) Tenkte jeg sku kjøpe noe med 21års grense neste gang, i håp om at de spør da..hehe...

(Er 24, blir 25 i oktober)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hihi...;) ja husker selv hvor fælt det var å bli tatt for å være yngre enn man er.. folk har alltid trodd jeg er yngre enn jeg er og ble også skikkelig snurt når jeg ble spurt om legg.. vet ikke hvordan det hadde vært nå.. må nesten testes ut...;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble spurt om leg da jeg kjøpte en flaske vin for en måned siden! Ble ganske fornærmet jeg, da. Blir 27 om en måned. Fatter ikke at noen kan tro jeg er 9 år yngre... Men om et par år ville jeg sikkert blitt smigret:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har spurt meg om legitimasjon på lenge, nei! Neste blir vel når jeg skal reise med honnørbillett;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...