Gå til innhold

I morgen skal spiralen inn....


Guttemamma :o)

Anbefalte innlegg

Da var det tid for å sette inn spiralen. Skal sette inn kobberspiral. Gruer meg endel.Har noen spørsmål. Håper dere kan hjelpe meg med det. Gjør det vondt å sette den inn? Har mannen deres merket noe til den? Kommer man til å begynne å blø? Må man vente med samleie noen dager?

Del gjerne deres erfaringer med meg....helst nå i kveld for i morgen formiddag skal den inn!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg skal også få satt inn min......når jeg får samlet opp litt mot.....

sekretæren sa at det skulle settes av 30 min til det.....kan ikke forestille meg at legen skal sitte 30 min å rote med den......

 

min mor sa at det ville gjøre litt vondt å få satt den inn......

 

 

nei...nei nei.....

 

du må fortelle i morgen hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...så da er det ingen av dere som er gravide igjen... *gruble*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope....har akkurat hatt besøk av tante rød jeg....så er nok ikke den anonyme gravide...:) *snufs*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg er nok ikke den anonyme gravide...bare jeg ikke får en sjokkbeskjed av legen i morgen da...vært litt uforsiktig, men ikke fått igjen mens og fullammer. Satser på at det er god nok prevensjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joda, fikk gjort det 8 uker etter fødsel, kobberspiral. I følge legen var det det ideelle tidspunktet for å sette inn spiral, for da er det vel fortsatt såpass åpning at den går inn uten "makt".

Jeg kjente ikke at spiralen ble satt inn, men da hadde legen på forhånd tatt celleprøve, og DET kjente jeg!! Det blødde noen dager etterpå, men som sagt, det ble tatt celleprøve, så vet ikke hvor mye som evt. skyldtes spiralen.

Ventet ca 1 uke med sex, men legen sa ikke noe om det, jeg glemte å spørre også... Har ikke hørt noe om at sambo har merket noe til den.

 

Så er det bare å stole på at den fungerer som den skal! : )

 

Lykke til i morgen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har satt inn spiral tre ganger.. sist for ca en mnd siden. Det som er ubehagelig er når den der metallgreia skrus inn, synes jeg.. - altså den dingsen legen alltid skrur inn ved underlivsundersøkelser - kikkhullet hans, liksom..

 

Man kjenner at spiralen blir satt på plass, men det er ikke vondt. Etter en fødsel blir liksom det å få satt inn spiral en meget enkel affære..

 

Jeg fikk beskjed om å vente med sex to dager, pga fare for infeksjon. Jeg blødde litt samme dag, men har ikke blødd siden. (har hormonspiral og da er det vanlig med tre mnd. mer eller mindre sammenhengende blødninger.) - og her har ikke mannen merket noe, nei..

 

Lykke til i morgen, det går så fint så!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det gjort....var litt ekkelt. Det værste var ett eller annet ho stakk meg med. Å sette inn selve spiralen merket jeg ingen ting til.

Håper bare at den kommer til å sitte som den skal.....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...