Nå har jeg tre gull;-)! Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Jeg er nå i uke 27 og mine toeggete tvillinger har ligget i sete i 10 uker nå. Syns det er merkelig at de ikke har snudd seg i det hele tatt, eneste måten de har snudd seg på er at de tidligere lå med føttene fra hverandre, nå mot hverandre. Jeg har en morkake liggende foran og en bak, og lurer på om dette kan være årsaken? De blir jo bare større og større både kakene og ungene, så det blir kanskje vanskelig å snu på seg... Noen andre som har opplevd dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8629980-seteleie-med-tvillinger-og-en-morkake-foran-og-en-bak-noen-andre/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tmp98 Skrevet 30. mars 2007 #2 Del Skrevet 30. mars 2007 Jeg er i uke 35, og i går på ul lå begge mine (toegga) i seteleie. Tv1 lå i hodeleie helt til uke 31, men siden da har det vært seteleie på han. Tv 2 snur seg opp/ned fra uke til uke, og altså i går lå også hun i sete. Morkakene ligger begge foran. Jeg er nå i tenkeboksen om jeg vil føde vaginalt eller ta snitt.. Vanskelig avgjørelse kjenner jeg! Har hørt at det ofte anbefales snitt når tv1 ligger i sete, men på rikshopitalet hvor jeg skal føde, anbefaler de vaginal fødsel. De har god erfaring, og de mener det er ingen medisinsk grunn til å snitte. Det er derimot helt opp til meg å velge, og de legger ikke press på hva jeg burde velge heller. Hvor skal du føde, og vet du hva de anbefaler i en slik situasjon? Tror det luter mot snitt for meg, men vet ikke enda.. skal bestemme meg til kontroll neste uke.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8629980-seteleie-med-tvillinger-og-en-morkake-foran-og-en-bak-noen-andre/#findComment-8821217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå