Marius06 + tvillinger Skrevet 14. mars 2007 #1 Del Skrevet 14. mars 2007 Kan ikke si at jeg gleder meg akkurat. Skal på utredning for reflux. Skal få slange i nesa og ned i spiserøret. Håper ikke jeg må holde fast hodet hans, men med min flaks må jeg nok det.... Noen som har vært gjennom det samme her? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 14. mars 2007 #2 Del Skrevet 14. mars 2007 Har dessverre ikke noe erfaring med dette, men ville bare ønske deg og Marius lykke til. Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #3 Del Skrevet 14. mars 2007 Off, hørtes ikke godt ut. Dere får ha lykke til, skal tenke på dere. Håper det går fort da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marius06 + tvillinger Skrevet 14. mars 2007 Forfatter #4 Del Skrevet 14. mars 2007 Har hørt at det skal gå relativt fort å plassere sonden, men det virker jo ikke særlig behagelig uansett.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 14. mars 2007 #5 Del Skrevet 14. mars 2007 Dette går sikkert kjempefint! Om du er rolig og trygg merker han fort det, og motsatt dessverre. Si til deg selv at dette går kjempefint - og så gjør det det! Det går fort å plassere sonden:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 14. mars 2007 #6 Del Skrevet 14. mars 2007 Ønsker dere lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 14. mars 2007 #7 Del Skrevet 14. mars 2007 Lykke til og stor klem fra oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 15. mars 2007 #8 Del Skrevet 15. mars 2007 Lykke til i dag! Det går nok kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 16. mars 2007 #9 Del Skrevet 16. mars 2007 Hvordan gikk det med Marius?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå