Gå til innhold

Magnus har gått ned i vekt (og jeg har grått i nesten hele dag)


nissegutt på vei:) *født 7.12*

Anbefalte innlegg

Som noen her inne har fått med seg, så er min lille nissegutt hjertesyk. Han er ganske liten.. veide 5380 da vi var på kontroll på sykehuset forrige mandag.. da sa de han hadde flatet ut litt på kurven. Så i dag på 3 mnd kontroll veide han 5300. Det betyr at hjertet hans krever for mye energi. Jeg gikk rett nedenom og hjem. Skal ikke så mye til for å vippe meg av pinnen nå kjenner jeg.

Han skal operere neste torsdag. Takk gud for at det ikke er lenge til.

 

Måtte bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud...kjenner jeg får helt tårer i øynene jeg...

Jeg håper tiden til han skal opereres går fort for dere.

Mine tårer fordi lillemann fikk sprøyte i dag er jo ingenting i forhold til det dere gjennomgår altså...hadde blitt knust jeg også, om det hadde vært min sønn....

 

Masse masse gode tanker til dere.....

 

 

*KLEM*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er to ulike vekter det kan jo ha litt å bety. Vet ikke hvor ofte de kalibrerer den på helsestasjonen. Uansett lykke til med operasjonen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, uff, uff..... Vet ikke om jeg kan trøste noe særlig, men sender dere mange klemmer og gode tanker! Skal krysse alt jeg har for at det går bra med nissegutten din........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff dette hørtes trist ut:/ Skjønner godt du er lei deg! Godt det ikke er lenge til operasjonen! Blir dere værende på sykehuset lenge?

Sender en stor trøsteklem til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off..

det er alltid hardt når barnet er sykt eller ikke har det så godt.

 

håper at alt samme går bra med han.

 

å ta det helt med ro, han kommer nok til å gå opp i vekt..tror du ikke ? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk.

Princessg: Vi skal være på Riksen i ca ei uke, så blir vi ca to uker på sykehus her hjemme etterpå. Det skal bli godt å få dette overstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, stakkars dere. Sender tanker og trøste klemmer. Er vondt når ikke alt er bra med skattene våre. Skjønner godt du har grått. De er det kjæreste vi har.

 

Masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, føler sånn med deg! Kan bare innbille meg hvordan jeg selv ville reagert om det var min lille gutt!

Håper tiden frem til dere skal på sykehuset går snart og at dere koser dere masse sammen!!

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er trist at dere må gjennomgå dette. Sender en trøsteklem. Dette går bra. De er jo så flinke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg får så vondt i hjertet mitt når jeg leser dette!

Jeg kan ikke annet enn å sende dere masse gode tanker og si at jeg håper såå indelig at alt ordner seg! Jeg skal aldri mer klage over små ting! Dere går igjennom noe vi andre ikke kan forstå! Tårne triller på deres vegen!

 

Sender dere masse klemmer og gode tanker :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å huff.. det høres helt forferedlig trist ut :( men det blir nok bra vettu :) de er flinke på riksen, og får nok orden på hjertet hans

 

sender masse klemmer uansett og god bedring til lille Magnus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff detta var trist å lese:-/ Men de er flinke på riksen.. Har jeg hørt:-) Min pappa ble operert der som ung mann:-) Ble født med en hjerteklaff som ikkje var iorden.. Fikk byttet til en kunstig en som skal vare evig. Og han fikk jo et nytt liv etter det;-) Ønsker dere lykke til og sender dåkker en stor klem!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, synes så synd på dere. Blir lett og bli vippet av pinnen da ja. Ønsker dere LYKKE TIL!!! Og en stor trøsteklem til dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff, sitter her med tårene i øynene og prøver å forestille meg hvordan dere har det. Det må være grusomt, men du må trøste deg med at de er eksperter og vet hva de gjør. Jeg selv har sett min lille gutt være tilkoblet slanger og det er ikke noe gøy, da gråt jeg mine tårer. Mine tanker går til deg/dere og din lille gutt - du skal nok se at det går bra og at alt ordner seg. Stoooooooor klem til deg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse,masse lykke til.......

Et nært familiemedlem har vært igjennom mange hjerteoperasjoner fra han var liten gutt, og han er en spretten liten frisk gutt på 9 år i dag....:)))

Kjempeklem til dere alle....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, høres ikke kjekt u ti det hele tatt, men det er iallefall ikke lenge til de ordner det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...