Gå til innhold

Vasker dere dette saue-skinnet før bruk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bestilt og fikk i posten idag, men det stinker fjøs... Sikkert vel og bra siden det er naturlig og alt, men syns jo litt synd i babyen som skal ligge oppi saue lukten. Vasker dere skinnet før bruk eller holder det kanskje å lufte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare luftet det skikkelig først og lukter det fremdeles, vask og lufting etterpå....

Ikke noe morro å ha sauelukt på skinnet nei... =)

Skrevet

jeg skal ikke ha det,men ei vennine av meg bruker det til sønnen sin og hun vasket det husker jeg.Etter bruksanvisngen..står det ikke noe bruksanvisning så ville jeg ha luftet det litt..bare for og fått bort lukten.hehe.

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det! Kjøpte skinn til lillejenta sist gang på Kid. Det var av den hvite langhårete typen. Det luktet ikke fjøs så det var ingen grunn til å vaske det. Men etter noen måneders bruk, med litt "uhell" av ymse slag (gulp, tiss og sånn) så måtte jeg vaske det. Fulgte vaskeanvisningen til punt og prikke, og det var en kjempejobb! Måtte gnikkes og grs i en uke. Og når det kom ut av vaskemaskinen, da var det vått, og da stinka det fjøs da. Hadde nokk luftet det om jeg var deg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...