Gå til innhold

Hvordan har det gått ivf m/baby?? Blir så redd når jeg ikke hører fra deg.

Gøril og Jesper :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!!! :o)))

For en dag.........puh!!!

UL gikk heeeeeelt fantastisk! Hallelujah!!

Jeg har den deiligeste gutten i magen du kan tenke deg!!! Det har jeg visst hele tiden - og at det var en liten tissefant der, var ikke vanskelig å se, hihihihi;o))) Han vinket, smattet, svelget og sugde på tommelen sin, tok seg på nesen og vinket til oss:-)))

Og dessuten så "sitter" han i magen min og syns det er jysla gøy å stå på blæra mi.......og mamma vet nå veldig godt hvorfor hun må på do 3 ganger i timen, he he he;o))) Juhuuuuuuuuuu!!! :-))))))))

Så nå har vi hver vår gullgutt i magen! Helt utrolig følelse og det er så deilig å vite at han er han, det blir så virkelig alt sammen.

Tenk at jeg skal få en sønn..... :-)))

Jeg skal tilbake på UL om 8 uker da jeg ikke ville ha 3D idag. Det hadde så lite for seg så tidlig. Fikk med meg 7 bilder idag. Neste gang får vi med oss film og 3D bilder:)

Tusen takk for at du tenker på meg, det gjør godt. Håper du har hatt en fin dag sammen med Jesper og pappen:)

Kos deg med gutten din, Gøril - så skal jeg kose meg med min!

Mange klemmer fra meg og prinsen min;o)))

Åhh :) Så glad jeg ble nå ;)

Vet ikke helt om jeg er enig om at du har den deligste gutten i magen da, da har du ikke sett min nemlig.. Haha :) :) :)

Kjenner godt igjen den berusende gleden man får etter en slik dag.

Det er så godt å se.

Nå har vi hver vår prins i magen, og jeg er sikker på at vi ikke kunne få finere gutter enn akkurat disse. Det var disse vi ventet på, derfor vi trengte noen forsøk på å lykkes. For jeg vil ikke ha noen andre enn min Jesper, og jeg er sikker på at du sitter med samme følelse på din gullgutt :D

Var det ikke morsomt med den vinkingen eller?? Jeg ble helt rørt av

det jeg :)

Er så nysgjerrig på bildene dine, skulle ønske jeg kunne se..

Ble terminen flyttet noe eller??

Klem fra ei som er veldig glad på dine vegne :)

Så bra Ivf

Liten rakkergutt du har nedi magen din...

Vet å erte mamman sin. Tenk dette er bare begynnelsen.

Kanskje det er en liten utspekulert Emil :-))

Fra spøk til alvor.....det er utrolig godt å høre at alt var bra, håper det fortsetter slik.

Kos deg med store og lille-prinsen

Stor klem fra meg

Ha ha ha, moro du ;o))) Tipper de er akkurat like deilige begge to!!!:)

Ja, tenk - hver vår prins, hver vår etterlengtende lille skatt! :-)))

Jeg gleder meg sånn at jeg vet ikke om jeg holder ut i 5mnd. til...

Ja, han vinket, men mest av alt så sugde han på tommelen og tok seg på nesen. Helt utrolig å se...

Fikk du se i 3D? Om ikke, skal du?

Ja, hadde vært morsomt å "sammenligne" bilder. Kan vi få til det på noen måte tror du? Ta kopi, scanne de inn på dataen etc.? Skal høre med han her hjemme. Da ville jeg gjerne ha lagt de ut på nicket mitt ser du:)

Terminene ble ikke endret, så du ligger faktisk nå akkurat en uke meg. Jeg har 15.aug og du 8.aug, sant? Men hva er vel en uke når vi har ventet i flere år! :-)))

Jeg kommer til å bytte nicket mitt til ivf m/prins nå tror jeg.... Vil at alle skal vite om min deilige skatt:)

Mange klemmer til deg fra ei som også er veldig glad på din vegne :)

Hei Emma!

Tusen takk for det:)

Ja, du skal se at det er en liten "Emil" der inne, akkurat som mammen sin*knis*

Vi venter på deg og håper du kommer inn til oss om en 14 dagers tid og vi gleder oss allerede!

Ta vare på deg selv og vær en ordentlig god hønemor nå!

Lykke til *kryss*kryss*kryss*

Klemmer :)

Annonse

Min kjære har scannet alle bildene han, så har de liggende her på datan :) bilder fra uke 7 til uke 19 :) og magebilder og alt :)

Men, jeg har ikke så lyst til å legge dem ut på nett jeg. vet ikke helt hvorfor, tør bare ikke.. Men jeg kan jo sende de på mail?

Du kan sende meg en PM med adresse, så kan jeg sende deg der?

Ja, da er det akkurat en uke forskjell på oss, du skal se vi føder

samtidig..

Har ikke vært på 3D enda, men jeg har veldig lyst, så skal i vei

om noen gode uker..Som du sa så er det vel ikke så mye vits å dra på

slik UL enda.

Så noen bilder her i dag (lå ute på 2.trim), og gutten hennes var jo så skjønn. Jeg MÅ derfor se min også, for han er jo minst like skjønn.

Så alt så godt. Ansiktstrekk og sånn. Moro å se hvem han ligner på.

Lurer på om jeg klarer å holde denne skatten inne i 5 mnd til ja..

Har mest lyst til å kose og klemme nå.. men ser jo at det ikke hadde

vært så gunstig for Jesper.. Men du skjønner hva jeg mener, han er sååå etterlengta :D

Moro å høre fra deg altså, du må tro at du skremte meg da det tok så lang tid før jeg så deg her..

Men nå er du tilgitt. hehe.

Har dere bestemt navn på prinsen ?

Hei Gøril! :)

Jeg kommer innom og skriver mer til deg ila helgen. Pga bursdagen til meg og tvillingsøsteren min, så går det litt i ett her.... Og mannen har forlatt meg til fordel for teambuilding oppe på et høyfjellshotell ;( Så da sitter jeg her med "alt styret" selv. Skal ha venninnekos ikveld, så jeg har en del å gjøre:)

Har du e-post her inne? Har bestemt navn, men jeg vil ikke si det i all offentlighet. Skal si det inne på e-posten din ila helgen:)

Kos deg med Jesper, så prates vi igjen.

Klemmer fra oss to:)

Jeg har post her inne på bim, kan jo sende noe der :)

Ikke så ofte jeg får post i postkassa på bim..

Jeg glemte helt å gratulere deg med dagen jeg. Du hadde jo bursdag på tirsdag, sant?

Gratulerer så mye med dagen som har vært!!!! :):)

Vi snakkes da vettu, kos deg videre med prinsen din!

Klem :)

Heisann ivf!!!

Har gratulert deg inne på 2.tri., men ein god ting kan ikkje sies for ofte: GRATULERA med vel overstått ul!!!

Så kjekt å høra at du har ein herlig prins i magen:)

Og at du har komt så langt som il uke 18, fantastisk bra!!!

Og lser at du nett har hatt bursdag òg, grattis med vel overstått:)

Klem fra

Hei Smilet og tusen takk for det:)

Ja, tiden går fort og natt til onsdag går jeg over i uke 20.....!!! ;o))) Kan ikke skjønne hvor tiden blir av? Har vært på UL i uke 12 og 18 og skal tilbake om 7 uker for å få UL i 3D. Får da med en filmsnutt og bilder:) Det blir jo utrolig spennende!!!!

Lurer på hvem prinsen vår ligner på, men vakker er han uansett :o)))))

Håper alt er bra med deg og din lille og lykke til videre i svangerskapet.

Mange klemmer fra oss to:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...